komputery

Czy cod mw2 ma większe wymagania niż cod 4 a jeśli ma to czy grafikw w mw 2 potrzebuje o wielewiele więcej ramu
Co mam zrobić? Chcę wrzucić zdjęcia na nk z telefonu ale mi wyszły jakieś bardzo duże
Jak do filmiku wstawić małe okienko z innym filmikiem?
Problem z aresem. !
Jakie są fajne zagraniczne miescowości na fotka.pl ?
Informatyka ! Kto pomoże ?
Pomużcie prosze
Jak zapisać animację w gimp'ie?
Co yrobic jeđli yamiast Z jest Y
Jak nauczyć się szybko pisać na klawiaturze?
Jaki polecacie program do robienia filmików ze zdjęć?
Jak zapisac pliki w Internecie?
Jaki nick na forum?
Jak samemu przełamać Simlocka w telefonie?
Ładny konik?
Hasło :/ Nazwa użytkownika
Hej pomożesz?
Czy gdy coś lubie na facebooku, a potem odznaczam to, to ta osoba zostaje o tym poinformowana?
Cyrlica w Wordzie?
Jakie jest hasło ?
Wasi znajomi również spamują facebook'a ? -.-
Co to sąkomponenty (informatyczne)?
Jak się otwiera akcje w ap ?
Jak ustawić na facebooku żeby jakaś osoba nie mogła wejść na mój profil?
Czy ten net jest szybki?
Jak nagrać film na mp4 elemis ew903
Jak najkorzystniej podzielić 1000GB dysk?
Jak koleżanka wysłała mi link ( no wiecie ten wirus na fejsie ) to znaczy ze ona ma wirusa?
Z jakiej stronki moge pobrać cracka do NHL 06 ???
Jak przejść kangurka kao poziom 4 w jaskini tam gdzie jest woda itd mam na to 5 godz pomocy
Zrobił mi się lekko niebieski ekran monitora jak zrobić żeby wyświetlał się normalnie?
Co byście zrobili w tej sytuacji?
Chodzi o facebooka / badoo ?
Zadanie z informatyki ! Opisać systemy operacyjne windowsa ! Pomożecie?
Ocencie sygne proszę... Ja też wam pomogę...
POMOCY! pomożecie? za pomoc się odwdzięczę!
Jak zalogowac sie na www.playtube.pl?
Jak się zameldować w jakimś miejscu na facebook'u ?
Błagam pomóżcie co mam zrobić?
Gdzie jest justowanie w wordzie?
Jak zrobić tło na poszkole w gimpie?
Jak zrobić na moi profilku fajną myszkę nie taką zwyklą strzałke białą?
Jak można zmieniać nick na gitlerach ?
Czy podawanie odpowiedzi na weryfikację tożsamości w facebooku jest na czas?
Czy nie uważasz że byłoby ciekawie gdyby NA TYDZIEŃ wyłączono facebooka?
Mistrz klawiatury
Utorrent wolno sciaga co sie dzieje?
Kto wie jak ściąga się ubrania do simsów bez dodatku Winrara?
Facebook klikniecie lubie to?
RADEON 9550 pytanie
Wzorki do AP?
Na moim komputerze wszystkie ikonki zmieniły się w ikonkę simsów a na dodatek nie mogę tego otworzyć, a jak wykasowałam simsy to się zmieniło na photoshopa i nie mogę tego zmienić ani otworzyć. Co mam zrobić ?
Co to jest?
Jak zrobić film nimowany / kreskówkę
Jak zrobic efekt koloru na photoshopie?
Pomóżcie w FotoZagadce .
Jak usunąć na stałe facebook'a, bo ja potrafię znaleźć tylko dezaktywację konta ?
Jak odpowiadać na takie pytania na Facebooku?
Pomóz prosze prosze bardzo PILNE
Jak zgrać zdjęcie na komputer?
Ile kosztuje karta 4 gb tak około?
Czy znacie jakieś fajne gry na facebooka ?
Jak ustawić ten nowy facebook (nie wiem jak to nazwać ;)) ?
Który obrazek lepszy ?
Facebook shakerowany !
Kupuje laptopa...Może to banalne ale nie wiem co to jest laptop jedno albo dwurdzeniowy?
Strona internetowa. O czym?
Czy moveyourass.pl organizuję dla zarejestrowanych użytkowników jakiś konkurs ,w którym można wygrac kase ?
Jak usunac wszystko to co sie polublo na fb?
Co się stanie kiedy opróżnię przechowalnię wirusów? AVG Anti-Virus Free(błagam niech ktoś odpowie)
Kto zrobi mi zdjęcie na forum o bollywood z Shah rukh khanem?
Jak wstawić obrazek ?
Pytanie odnośnie facebook'u.
Jeśli ktoś z was posiada program nero expres to niech mi pomoże...bardzo proszę!
O co chodzi z tą stronką ?
Jaką wtyczke musze włączyć aby ... ? (chodzi o komputer)
Czy warto założyć konto na facebooku?
Jak robić tła (na strony internetowe) ?
Jak zrobić screencaps z filmu?
Czy ktoś może mi podać jakieś strony z linkami fotek lub sesji gwiazd takich jak: Lady GaGa, Rihanna lub Ashley Tisdale??
Jak ustawić na facebook'u widoczność zdjęć dla znajomych?
Cośkliknełam ze mi się ekran zminiejszył ale niewiem co :l Co trzeba teraz kliknąc by powiekrzyc ?.
Jaki program wybrać ?
Zrobi mi ktoś nagłowek ?
Jak ściągnąć muzykę z wrzuty?
Przerobisz mi zdjęcie w photoshopie za najkę?
Jak to zrobić?
Nie chodzi mi GTA SA na Viscie. Co zrobić ?
Jak się robi prezentację?
Czemu strona www. www.goldesel.pl została zamnkięta?
Czy opłaca się kupić IPhona 3gs?
Jakie kraje nie podpisały A.C.T.A ?
Kto ma office word 2007 ? ;)
Co to jest kredyt na facebooku ?
Facebook.. happy aquarium.. pomożesz ?
Darmowy anty wirus
Czy sa aplikacje na iPod Touch?
Gdzie mogę sciągnąć.....
Czy pójdzie mi Battlefield 3 ? PILNE !
Sciaganie i obraz plyty?
Wirusy, duużo wirusów;/...
Znacie jekieś cytaty ?
Czy, żeby miec dodatek sims trzeba miec normalne simsy?
Co zrobic gdy pędzle w photoshopie nie działają?
Podacie imiona anime ale z RUDYMI włosami?
Pytanie do tych co mają konto na gliterach!
Podoba wam się Htc HD2 ?
Czy ksieżyc w nowiu jest fajnieszy od zmierzchu ?
Jakiś browser obsługujący anyfiles?
Najlepszy program do przerabiania zdjęć
W jakim programie i jak usyskać taką kolorystyke na zdjeciu?
Temat lub obrazek do tel.?
Jak pobrać imikimi
Znacie jakieś programy do obróbki zdjęć ?
Animacje . Klikniesz?
Facebook pomocy ?!
Pomocy ?
Co mam zrobić by nie stracić obrobionego filmiku gdy Movie Maker mi się zaciął?
Jaki program do sklejania filmow?? dam 10pnkt.
Chodzi o Facebook pomożecie?
Czy da sie wprowadzić hasło do FOLDERU albo PLIKU ! ??!?
Co nacisnąć aby ikony wyglądały tak jak dawniej ?
Pomoże ktoś ? za pomoc NAJ nic trudnego ;pp
Proszę pomożesz
Proszę kogoś dobrego z informatykii :))
,,Co mi się bardziej przyda IPad 2 czy IPhone 4s ? "
Jak to zlikwidować?!!!!!!!
Jak dodać to na facebook'u?
Jak usunąć to z fb ?
Jak na fb dodać naraz pare zdjęć ?
Jak mozna sie zalogowac na gg?????????????????????????
Ile simsów może maksymalnie mieszkac na jednej parceli?
Hej znacie jakieś darmowe programy do przeróbki fb i mają dożo fajnych ramek itd
Gdzie znależć foty.?
Zniknęła mi w photoshopie jedna ramka/ okienko pomocnicze z warstwami!
Co sądzisz o obróbce tego zdjęcia? (poprawione, Gerard Way)
Co to odnośnik i protokół sieciowy?
Czy można przywrócić usunięty z pulpitu kosz??
Co zrobić , gdy się podłączy kabel USB z aparatu fot do komputera? Wyświatlało mi się,że mam podłączone, ale gdzie można odszukać te zdjęcia, co się wgrało?
Jak usunąć klikane wyniki w Google (google chrome)
Iphone 3 G jakieś fajne gry ? Nie wyścigi jakieś ciekawe wiecie co będzie.. :)
Kto zajrzy?
Co zrobić jesli rozmiar zdjęia jest za duży i nie można dać go na neta??
Dlaczego moje zakładki znikają?
Poszukuję chętnych szabloniarzy do nowej szabloniarni na onecie:)
Program do zdjęć... pomóżcie!!!
Jakie znasz fajne piosenki, podaj tytuły ?
Zrobi mi ktoś stronę html o przyjaźni?
Do tych co mają nagrywarkę nero start smart!pilne
Czy dwa komputery w jednym domu mają to samo ip?
Jak zmienic konto na facebooku ?
Jak mogę pobrać filmiki z youtube na kompa ?
Co dają dekoracje na zielonym imperium ??
Czy ktoś z was chciał by mieć więcej przyjaciół na facebooku ?
Robię krzyżówkę związaną z informatyką i nie wiem jakie mam dać pytania do haseł :KOMPUTER, KLAWIATURA, MONITOR. proszę pomóżcie
Pomożecie mi?
Adres czatu anglojęzycznego?
Jak w Internet Explorerze zrobić by podkreślało mi błędy np. jak na piszę jakąś wiadomość?
Gdzie mogę znaleźć jakieś fajne dodatki na bloga?
Jesteś fajny/fajna ?
Czy kiedyś trafiły się tobie wirusy?
Znacie jakiś program podobny do PhotoShopa? Mogą być podróbki
Jak sie nazywaja blondynki, z kont fikcyjnych na nk ?
Przez jakie NERO nagrać płytke jeżeli chcę nagrać same piosenki mp3?
Ktora sygna lepsza ?
FAQ :)) -blog
Czy wiadomo już kiedy bd nowy IPhone 5 ?
Pogadamy na skype ?
Mam problem z moim ekranem w laptopie...
Maskotki na pulpit, pomocy?
Jak ustawia sie rodzine na FaceBook'u.?
Jak wstawić avatar na tej stronie?
Jaka to czcionka?
Jak dodac dzwiek do prezentacji?
Czy photoshop online na pewno jest darmowy?
Jaka czesc Herose najbardziej lubisz
Na czym częściej siedzicie???
The sims 2 historie z bezludnej wyspy ? (Daje max)
O co chodzi z tym na facebooku?
Poleci mi ktos program do obróbki piosenek mp4
Kody do the sims 3 ? ;d
Jaką dac nazwę do strony na fb ?!
Jak można dodać nowy album na zdjęcia na facebook'u?
SketchBook Express 2010 zacina się ?
Czy ta grafika ma shader model 3.0?
Dlaczego nie działa mi pełny ekran?
Jakie sa kody do icy tower1.4 ??
Czy opłaca się robić aktualizacje bazy wirusów w Windows Defender?
Jak się dodaje zdjęcia na profil?
Jak przejsc 4 runde w 6 swiecie mario forever?
Dlaczego w PetVille na Facebooku nagle pokazało mi się że jestem na 100 poziomie i mam 383 mln.?
Jak sie wysyła prezent?
To starszne co jej zrobił ? co ty o tym sadzisz ?
HEJ POMOCY DAJĘ NAJ +5
Mam problem z ikonami
Jak zmienić grafikę np w pasku narzędzi (zdjęcie) ?
Jak mogę skopiować pliki muzycznę na kartę pamięci ?
(czy często odpowiadasz na moim prof.? ;)
Kto lubi włatcy móch ten niech odpowie tak a kto nie ten niech odpowie nie?
Jak to zrobić ? Pilne !!
Jak połączyć kilka ścinków muzyki w jeden?
Jak sie usuwa konto na fotka .pl
Czy zmniejszanie się jednostek alokacji na komputerze jest szkodliwe ?
Ocenisz moje glitery? xdd prooooszę ;p''
Czemu pierwszy raz komp nie czyta mi karty pamięci ?
Proszę pomóżcie i odpowiedzie jak ktoś wie !!??
Nie wiem co kupic ! !
Czy ktoś by mi mugł podać kody do gry pokemon emerald
Jakie efekty można zrobić gimpem?
Film i napisy
Mark Elliot Zuckerberg - Ile mu zawdzięczacie. ?
Co muszę zrobić, żeby wybudować ratusz w CityVille na Facebook ?
W czym mogą być pomocne komputery ?
O co w tym łazi?
O co chodzi z tym Top 10 followers na fejsie?
Na jakiej stronie internetowej mogę znaleźć książkę do wydruku Twilight - Zmierzch?
Czy masz konto na stardoll.com ?
Proszę pomóżcie! problemy z windows media player?
Dodatki do sims?
Problem z programem ipla... Pomozecie ?
Jestesci dobrzy z informatyki?
Ile trzeba mieć najmniej lat aby założyć konto na Fecebooku ?
Ipod jak wgrać muzykę?
Ma ktoś Simsy 2 lub 3 żyby mi jakoś przesłać na kompa?
Jakie macie SIMSY??:P
Dlaczego nie mogę bliku zmienic jako archiwum
Jak usunąć wirusa z Fcebooka?
Mam problem pomoże ktoś ? dam n.aj lepsze
Czy jak mam zainstalowanego nortona to mogę bezpiecznie pobierać różne pliki?
Dotyczy chomikuj.pl pomozesz ;p ?
Jak uzyskać taki efekt w photoshop'ie ?
Znacie jakieś translatory do Jezyka Angielskiego?
Jaka karta graficzna jest świetna i każda gra działa na niej bez zarzutu?
Robisz sygny?
Ma, ptoblem z matio forever... :(
Podacie mi serial do photofiltre studio x?
Darmowy czy płatny ? ( Photoshop)
Jaki jest skrót do facebook?
Czy warto przerabiać zdjęcia?
Chodzi o Facebooka na komórce.?
Czy ktoś wie skąd pobrać spolszczenie do Avast! Antyvirus 6 ?
Jak zrobić konto społecznościowe na facebook-u?
Masz facebooka?
Spaware Doctor i AVG
Czy można to zobaczyć ?
Czy opłaca postawić klub?
Jakie znacie strony z site models?
Co to znaczy..?????????????????????
Jak zrobić taki efekt jak na zdjęciu poniżej ?
Ocenisz sygne z Codym Rhodes'em, po kilku miesięcznej przerwie ?
Co mam zrobić, jeśli ekran laptopa jest przekręcony w bok?
Czy chcecie avatary, tapety, nagłówki itp.?
Wiecie jakie jeszcze są karty xD??
To dotyczy tych co ma FACEBOOK
Help! . problem ??
Fajny avatar z Marią Kenellis?
Kto chce kupić odemnie konto na stardoll?(4 pokoje)
Jak wydobyć taki efekt w Gimpie?
Odpowiecie na te pytania?
Jak się robi wykresy w Excelu?
Darmowe programy do przerabiania zdjęć ?
Jak przywrócić kolory w PhotoShopie ?
Jakie znacie znaczki na fb?
Samozapełniające się miejsce na dysku c .. pomocy ! :C
Mam problem z Operą. Mianowicię gdy chcę dodać wyszukiwarkę "nonsensopedia" (do pozostałych typu google, allegro itd.) wszystko idzie dobrze, ale gdy wpisuje tam hasło nie przenosi mnie do artykułu.
Karta Graficzna..Helpnicie?
Wydaje wam się wiarygodna..?
Napisz rozszerzenia plików do podanych edytorów tekstu
Gdzie można znaleźć jakieś fajne obrazki?????
O co chodzi z tem quizem tak nie na facebooku?()
Facebook. Pomożecie?
Czy Apple iPody są tylko 8GB?
Czy zapiszesz się na to forum: http://www.filmyksiazkiseriale.fora.pl/ ?
Jak zapisuje się odcinki jakieś bajki na dystku twardym ?
Jak wyglądają dysze?
Czy timik.pl jest płatny??Odp. ;-) Pliss
Daję naj i 2 komentarze! Błagam! Pomożecie?
Czy oglądanie filmów online jest...nielegalne?
Nie cche mi sie otworzsyc dysk!
Co zrobic gdy komp sie ciągle zacina ? ;(
Czy ty też uważasz, że na wszystkich portalach internetowych i społecznościowych nie powinno się pisać swoich danych osobowych?
Hej sprzedam kąto na stardollu jest ona ss;]
''Yotube pomożecie. ?
Jak robić serduszka do icons?
Ranking znajomych na facebook'u, korzystasz z tej funkcji?
Gra ktos w happy island na facebooku?gdzie szukac tiki prime tego seta bo nie moge znalesc ?
Ocenisz 2 prace ? <Mr.Anderson>
Jaką operacje wybrać?
El.o czy ściąganie z chomikuj.pl jest za darmo i bezpieczne.?
Jak się robi takie nagłówki ?
Co mam z tym zrobić ?
W jakim programie robi sie kolorowe napisy?
Czy na facebooku można wyszukać quizy, bo chce znaleźć jakiś z wiedzy o lionelu messi ?
Ocenicie sygnę?<Cristiano Ronaldo>
Wymień korzyści wynikające z rozwoju informatyki .
Avira antivir lub avg
Z kąd mogę ściągnąć program PHOTO SPACE ??
Ocenicie sygne ? <mr anderson>
Jak zmienia się litery na takie: ¢zєкαиιєм?
Jak mogę ciekawie nazwać album na fb?
Podoba wam się ten nagłówek...?
JAk zainstalować... ?
Jak pisać na tablicy na facebook-u?
Za ile mogla bym to sprzedac?
O co chodzi ?
Jak sie nazywa ta czcionka?!
Fajna tapeta na komputer ?
Co to znaczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Skąd wziąć instalację do bluetooth' a komputerowego.? Nie mam do niego płyty CD . ;/;/
Jesteś przeciw ACTA ?
Na czym polega aplikacja MY TOP FANS na facebooku ?
Klikniesz "lubie to"?
Czy jesli zrobie sobie folder to moge na niego haslo zalozyc jesli tak to jak ?
Jakie urządzenia potrzebne są nam żeby połączyć komputery w sieć?
Znasz się na grafice komputerowej? Możesz mi pomóc?
Czym zajmują się eskimosi
Jak usunąć oś czasu na facebooku ?
Co się stanie jak podpiszą ACTA ?
Chcesz to odpowiedz;]!!!!!!!!!!!!!!!
Jak sprawdzić ile ma się zaczepek na facebooku ?
Co to jest Difficult na facebooku?
Runaway2 Jak ustawić p-rzełączniki w piwnicy aby działało stoisko fotografistyczne?
Jeśli masz poczucie humoru, wejdz :D ? !
Jak robi się hiperłącze w wordzie 2007 ?
Jak oglądać filmy 3d? sprzęt mam.
Za pomocą czego uruchomić GG RPC ?
Jak myślicie kiedy bedzie upolszczenie że tak powiem siri ?
Problem z kolorem ikon na pulpicie?
Czy też masz teraz informe i pisałeś bądź będziesz pisał (albo piszesz) klasówkę?
Czy chcieli byście zostać informatykiem/informatyczka?
Masz konto na Facebooku?
Czemu mi się tak wyświetla na fejsie ?
Czy umie ktoś wykonać trik szulerski
Ile jest wart komp?
Zarabiaj 20zl-500zl na miesiac
Pomóż mi.!
Czym różni się fortmat ppt. od pps.?
Jak sie przerabia fotke?
Klikniesz lubie to?
Znacie jakieś blogi z ładnymi szablonami ?
Jakie minki(emotikony) można robić na facebook-u?
Jak wylogować się na iphonie z app store? mam używanego iphona i jest tam zalogowany poprzedni właściciel i kiedy chce cos pobrac to iphone pyta o hasło, a ja go nie znam więc jak się wylogowac i zalozyc nowe konto? mam iphone 3
Podajcie mi strone gdzie na stardoll mogę dostać głowę HuMANOID 2 X NAJ .!
Jak usunąć ludzi z listy którzy mnie inspirują z facebooka?
Macie Facebook.?
Informatyka prezentacja
JAKI JEST PROGRAM DO WKLEJANIA ZDJEC DO PIOSENEK ???
Dodacie mnie na fb? :)
Umiesz robić fajne logo?
Jak napisac wiadomość na facebok;u?
Jak to jest po angielsku
Czy jeast jakis program do przerobek zdjec np. na spodnie dziewczyny dac mokra plame albo przeksztalcic wlosy itp. ?
Co zrobić jak simsy dalej nie chodzą a zrobiłam już prawie wszystko ?
Pytanie do fotografów , jak w to robicie ?
Tak z ciekawości...xD
Co sie stało z moją klawiaturą?
Czy w Windows Vista można zainstalować Microsoft Office 2003 ?
Z kąd moge pobrać ZA DARMO Tokyopop Manga Creator 2 ??????????
Jak zrobic to na ps?
I Phone 4s: biały/czarny?
Jak odzyskać hasło na facebooka ?
Jak się usuwa znajomych na facebooku ?
Facebook pomożesz ?
Co to są sterowniki?
Skoro jak ktoś pisze swoje uczucia na kartce to wtedy 'przelewa uczucia na papier' To jak bedzie to się nazywac, gdy ktoś bedzie to samo pisać na komputerze?
Jak mogę ściągać z New pc studio ?
Nuudze sie !!!Znacie jakieś ciekawe stronki na których niebende się nudzić!!??
Coto jest plik nba
Możecie mi pomóc?
Czy dwie karty sieciowe mogą mieć takie same numery?
Dlaczego w kamerce moj obraz jest odwrócony?
Kto wyśle mi szablony do "photoflirte studio x" ?
CO mam zrobić?
Co robisz z zaproszeniami do przyjaciół na Facebooku.?
Ocenicie sygne? <Cm Punk>
Podasz mi ok.10 Najbardziej podobających Ci się "akcji" "funkcji" na FB?
Co oznaczają takie znaczki :D :P ;) ;***
Professor purse jak zdobyć :
Czy znacie jakąś stronę podobną do there.com lub imvu.com?
Wie ktoś może co to znaczy?
Jak nagrać...?
Jaka jest naj wyszukiwarka????
1 praca w Photoshop ?
Jak zapisac zainteresowania (info) albo je calkiem zresetowac? Pilne.
Jakie są twoje ulubione czcionki ?
Dlaczego nie dochodzą sms do plusa ? Jak je wysyłam ze stronki internetowej .
Która część The Sims wg ciebie jest najlepsza?
Czy są takie fajne gry jak Stardoll?Jeśli tak to napiszcie:)
Czy ten blog jest fajny.?
CZY PRZY ZMIENIANIU KARTY GRAFICZNEJ USUNĄ MI SIE PLIKI Z KOMPUTERA?
Ocenicie nagłowek ?
Czy on nadal może być w moim komputerze ??
Promocja Komputronik.pl rabat 5% z okazji 10 lat.
Informatyka odpowiedzcie plis ...
Jak usunąć facebooka ?
Mam problem jak zmniejszyc grafike lub zwiekszyc w fifie 11 ? Bo umnie strasznie sie zacina.
Ozdoby . Pomozesz?
Znacie jakieś strony,gdzie można za darmo zmienić format flv. na avi. lub wmv.?
Klikniecie 'share'?
Nick zwiazany z zakochana prosze dajcie na gliterki ma być ?Żeby się zajerestrować?
Czy wie ktoś czemu nie działa mi strona www.nuty.go.pl ?
Pytanie roku 2009! Kategoria 1 - Wiedza?
Jak dodać album na facebooku ?
Czy na galaxy geforce 7600 GS zalman edition pójdzie GTA 4 ?Daje naj
Jesteś dumny z kapitana Tadeusza Wrony ?
Gdzie sie zapisuja ?
Jak tak zrobić,żeby np.jak klikam na banner to wchodzi jakaś strona internetowa?
Który program do przerabiania zdjęć lepszy , Picassa czy PhotoScape ?
Ma ktos dzialajacy kod do adobephotoshopa cs3? <serial> Prosze pomozcie i podajcie kod
Jak ją uszczęśliwić?
Jak ustawić grafikę w komputerze żeby nie było tak 'żółto'?
Jak usunąć wysłaną wiadomość do kogoś na facebooku?
Jak nazywa się ta czcionka?
Czy jest prawdziwy bezplatny temat maca snow leopard dla windowsa 7 ?
Znacie program do robienia filmów na MACa?
Czemu przy rejestracji na facebook wyskakuje mi Niestety nie możemy przetworzyć Twojej rejestracji. ?
Czy jeśli chłopak miał na facebook'u status, że jest w związku a teraz nie ma nic to znaczy, że już nie ma dziewczyny?
Nie ma już pmu ?
Kto jak kto się nazywa tak naprawde w serialu victoria znacy zwycięstwo
Czy da się z bramki sms wysłać smsa do niepolski nr?
O co chodz z tym raport application na facebooku?
Prosze odpowiedzcie ! jakby co to daje naj
Jak wstawić filmik z youtube na tablice na facebooku?
Skąd ściągnąć adobe photoshop za darmo i bez wirusów?
Jak to jest po angieslku?
Masz facebook'a ? ;)
Znacie programy do robienia zdjęć na forum z napisami dodatkami efektami?
Jak się usuwa konta na niespodzianka.pl?.. Dlaczego nikt nie odpowiada?
Podczas włączania systemu wyskakuje komunikat, że żadna zapora windowsa nie jest włączona- dopiero po 2-3 minutach się włącza , wcześniej nic nie można robić, a jest zalecone, że ma się włączać automatycznie z systemem.
Czy Gra NBA 2003 pójdzie na windows vista ?
Jak wstawic filmik na facebooka z you tube. ?
Power saving mode...problem z komputerem?
Kto sie zna na html i css?
Kupiłeś/łaś kiedyś coś na allegro.pl ??
Fajnie jest dostac nowego kompa?
Znacie jakies fajne cytaty które można dać na nk , facebooka?
Blokada SIM samsungu z370
Facbook i pewne okienko?
Czy warto założyć konto na facebook'u?
Czy jak podpisż acta, bedzie allegro?
Zajrzyj tam i odpowiedz a będzie nagroda
Jak za pomocą icq znaleźć osobę na facebook?
Przez przypadek usunąłam kosz z pulpitu .vista. Jak go oddzyskac ?
Ocenicie sygnature <Eto'o>?
Czy jak nie mam facebooka..
GTA 3 NA PLAY STATION co to jest klawisz sprintu prosze o odpowiedz
Da sie na Facebooka ustawić opis
Program Photo Brush 5.! Pomocy.!
Wysłać swoje gg chłopakowi, którego poznałam na czacie?
Jak sformatować komputer?
Czy da sie..?
Co się dzieję?Aa?
Czy w przypadku grafiki rastrowej możliwa jest kompresja bezstratna?
Gdzie mozna zrobic strone internetowa ?
Jaki najlepszy?
Można zdjęcie przerobić tak w photoscape lub picasa?
Porownaj mozliowsci wykorzystania programow point, GIMP, banner shop
Skąt ściągnąć ?
Na jakim programie mogę zrobić fajny nagłówek na bloga?
Jak to zrobić????????????????????????
Jak zmienić rozmiar obrazka?
Mam problem z komputerem.Pomoże ktoś?
Jak zrobić tak że jak wchodzę np.facebook nie wyświetlł sie mój login i hasło ?
Czy lubisz tą gre???
Jak wybrać odpowiedni komputer ?
Można na mp4 zgrać np. ksiązke zeby ją czytać ?
Podasz mi jakąś stronę z gifami Seleny Gomez ?
Jesteście na FB ?
Ocenicie prace?
Czemu nie mam głosu?
Jak zmienić ustawienia ?
Zrobić komuś nagłówek na bloga?
Znacie jakies stronki gdzie ma sie wirtualne zycie ?najlepiej po polsku
Ile trzeba czekać na paczkę z allegro (List polecony priorytetowy) z płaszczykiem ?
Co lepsze ?
ZROBILEM DOMEK W LOGO KOMENIUSZ ZAPISALEM W FORMACIE LGP CHCIALEM GO OTWORZYC I BLAD WYSKAKUJE; sPRAWDZ CZY ISTNIEJE PLIK CZY MA DOBRY TYP
Jak przywrócić zdięcie?
Czy są kody do City Ville Na Facebooku ?
Czy na imacu da sie zainstalowac gg ?
Jaki jest program do robienia filmików
Problem ---- FACEBOOK.
Czy to dużo .?
Jak wstawić obrazkowy odsyłasz na tle innego obrazka?
O co w tym chodzi? Bo ja nie wiem..
Ile godzin/minut spedzasz przed komputerem?
Moze mi ktos powiedziec w jakim programie to zdjecie było robione http://nasza-klasa.pl/profile/25756120 bardzo prosze o odp
KIEDY ZMIENIAMY CZAS NA LETNI?
Pomocy + dyplomy wszystko!
Jak dodać profil klasy pod szkołą na facebooku?
Jaki jest najgorszy antywirus ?:)
Dlaczego na nk. nasza klasa nie mogę stoczyć z nikim pojedynku? w grze icytower... jak naciskam pojedynek... to jest tylko znaczek krzyżyk czerwony...a tego znaczka ziel,onego nie moge wciasnąć... i o pojedynku nic mi nie pokazuje sie...
POMOCY BARDZO WAŻNE Słownik Informatyczny.
Jak ??
Gdzie można założyć bloga ?
Czemu nie mogę zarejestrować się na Fecebooku ?
Znacie jakieś fajne stony internetowe z grami?
Dasz mi łapkę w górę?
Ile kosztuje the sims 3?
Jak zainstalować the sims 2 podróże?
Jak edytować blog przez html?
Czy da się obejrzeć wszystkich, którzy zaznaczyli "Lubię to" na facebooku?
Jak to zmienic???!!
Jak złamać hasło do systemu win xp nie dostając się na pulpit ?
Na jakich programach. ?
Jak moge zrobic fajne fotki na tym programie photofiltre ??
MAcie jakiś pomysł na wydarzenie na facebooka?
Coś czego nie lubicie na "Ł" ?
Gdzie są te nagrody na stardoll?
Czy to prawda że do laptopa da sie gdzieś tam wetknąć słuchawki żeby słuchać...?
Jak kawałek filmu przerobić na gifa? (np.50x50, 100x100)
Co zrobić, gdy internet co 5min się rozłącza ?
Gdzie zciągnąć "PaintToolSai" po japońsku ? [liki]
Jaką tapetkę macie na pulpicie kompa?
Znacie jakiś program do czytania lektur za darmo ?
Facebook ! Pomocy !
Kto chce aby profesjonalnie przerobić mu zdjęcia?
Znacie jakieś stronki gdzie mogę pobrać power pointa??
Potrzebne mi są programy antywirusowe.
Jakie formaty obsluguje windows movie maker?
Czy wersja testowa photoshopa jest darmowa ?
Problem? Prośba? osoby mające konto na facebook'u!
Czy sie oplaca kupowac ?
Dochodzi wtedy wiadomosc na facebook ?
Ikony na pulpicie, jak zmienić kolor?
Jak odciąć kawałek zdjęcia ?
System jedenastkowy. Proszę o pomoc.
Pomożesz :D
W jakim programie się to robi?
Jednakowe masy wody i nafty po ogrzaniu do takiej samej temperatury wlano do identycznych naczyń. Zakładamy, że w tym samym czasie ilości oddanego do otoczenia ciepła przez wodę i naftę będą takie same. Po 10 minutach temperatura wody będzie:
PILNEEEE WEJŚĆ !
Co myślisz o ankietach na Facebook'u ?
No way- no nie? Czy to to oznacza?
Czy ktoś wie, gdzie mogę ściągnąć bezpiecznie Cracka, by uruchomić the sims3 bez płyty?
Wie ktos moze jak w windows 7 mozna ustawic obraz jako ikone folderu ale tak zebytylko ja bylo widac bez tego otwartego folderuu ?
Ocenicie prace ? <THE ROCK>
Film po połączeniu PC z TV
Jestem zalogowana, i jestem na stronie głównej facebook'a - gdzie wejść na quizy?
Hej jak szybko wbic lv w metin 2
Trzeszczą ci klawisze strzałek podczas gier wyścigowych?
Co przedstawia ten rysunek?
Odpowiesz na to pytanie?? !! T_T
Wybrać Czarnego Konia, Quarter Horse, Kruka czy Wilka?
Jak wyłaczyc kontrole rodziczielska jak nie zna sie hasla administratora
Znacie takie stronki... ?
Podajecie prawdziwe imie i nazwisko zakładając poczte na "'wp.pl'" ?
Jak powrócić do starego widoku informacji w profilu na Facebooku?
Pytanie o windows 7 ultimate na licencji OEM
The sims2 xDD
Wiecie może co zrobić, gdy nie mogę pisać w Adobe Photoshop CS3??
Czy telefon avila jest dobry?
Gimp ?
Kto namaluje mi coś na kompie ?
Miałeś/aś FB-Wirusa? --- Uwaga na facebookowego wirusa:"Hi! Wanna laugh?" - jak dostaniecie taką wiadomość, nie otwierajcie jej, jeśli dostaliście na czat, nie otwierajcie linku!
Jakie są formaty grafiki rastrowej? Charakterystyka
Co to znaczy tzn.?
Kto to jest site models ?
Jak na facebooku edytowac stworzone grupy?
Jak wysłać serduszka na facebooku ?
JAK włączyć autosumowanie w exelu?
Bo ten, nie wiem jak teraz ich odblokować -,-
Informatyka.. ?
Pomocy , z facebookiem .
W jaki sposób moża anulowac zaproszenie na Facebooku?
Widziałaś to video z pryszczem na facebook'u ?
Skąd wziąść kursory myszy?
Jaki program do przerabiania fotek, to posiada? dam naj ?(prosząc o najlepszą odp. narażasz się na karę -1000 pkt)j!
Chciałabym sb zrobić zdjęcie i dać na fb. W jakim klimacie go zrobić .?
Jakie polecacie gry dla dziewczyn??
Jak zrobić oś czasu ?
Jaka karta graficzna do GIER (moj komp) ?
Bitstrips jest płatne?
Kto zna REG. CODE do Real Draw Pro . ?
Jak sie nazywa ta aplikacja ? ipad grcvc
Jak znaleźć kogoś na fb znając jedynie imie, państwo i wiek?
Dlaczego w tęczy niema czarnego koloru ?
Ile kosztuje iPhone?
Pytanie do wszystkich którzy mają simsy.
Jak moge kogoś zablokować na facebooku ?
Co jest najgorsze? :P
Najlepsza czcionka ?
Czy masz konto na facebook ?
Sąsiedzi w Farmville, szukam ;)
Simsy 2?
Jak szukac znajomych na facebooku?
Ile oceniasz?(Matt)
Prosze pomocy na już
Jak dodać utwory z internetu do biblioteki itunes?
Jeżeli ściągnęłam już raz wersję próbną Microsoft Office to nie mogę jej ściągnąć drugi raz?
Jaka ksywa do imienia kasia
Jak przegrać film na komputer a potem na iphona?
Dlaczego masz taki avatar a nie inny?
Jak zmienić nick na .com , czyli tu . X D
Jaka to czcionka ?
Pokażecie mi swoje pulpity xo?
Facebook - Czy jak blokuje czyjeś posty, żeby nie wyświetlały się na mojej tablicy ogólnej, to osoba ta automatycznie nie pojawia się na moim czacie?
Mam problem z direct3d pomożecie?
Jak zrobić tabele 3x6 w microsoft 2000?
Macie konto na Facebooku ?
Mam problem z the sims2. Wiesz jak pomoc ?
Zmiana parametru i wygladu tekstu jest mozliwa dla tekstu wprowadzonego
Chcac poszerzyc Ram z 512mb do 1gb badz 2 gb ile zaplace?
Jak wrzucić na kompa?
Kto jest obeznany z Facebookiem ? Mam pytanie, .
Jak to zrobić na facebooku?
Jak zainstalować PhotoShopa ?
Jakie są najlepsze programy do avek . ?
Czy jeżeli mam wolną pojemność dysku C 2,39 GB, to cz zmieści mi się plik o pojemności 279,42 MB?
Jakich klawiszy używa się w grze mój wymarzony chłopak?
Na ile oceniasz mój nagłówek?
Jakie są fajne efekty do zdjęć z GIMPIE ?
Jak usunać swoje konto ze Skype?Bardzo pilne!
O czym zrobić dowolną prezentację w Power Poincie?
Pytanko dla was.
Jak sformatowac kompa do zera?
Jak się wstawia obrazek do pliku html? Gdy mi nie wchodzi ten obrazek jaka jest przyczyna?
Jak zmienić hasło na facebook'u?
Mam problem z PowerPoint gdyż robie prezentacje i dodaje przycisk akcji i dodaje do niego dzwięk a gdy tak zrobie to podczas prezentacji niechce się odtwarzać dzwięk więc prosze o pomoc
Wygrzebałem z głębi dysku twardego starą sygnę <Casillas>. Ocenicie?
Dlaczego mi sie zacina!?!?!?!
Skąd takie avki xd ?
Jak myslisz jestes fajny/ na czy nie?
Mam problem z nagrywaniem filmów na płytę CD. Pomocy!
Odpowiesz mi na to pytanie?
Samsung wave czy ma divx
Podajcie mi videa z śmiesznymi filmikami
Dajcie jakies stronki z fajnymi grami bo umieram z nuuudow...
Jak dodac zdjęcie do komentarza?
Jak sie wylogowac na facebooku?
Czy wierzysz że dziś zniszczą Facebooka?
Co sie bardziej opłaca kupić?
Simsy 3 POMOCY!
Czy w programie PhotoScape da się coś zrobić, aby pomniejszyć nos?
Kto ma simsy ?
Jak mam ukryć 'informacje kontaktowe' na facebooku ?
Jaki wolicie popcorn?
Mam pytaanko .?
Zajrzeć tu ... xD
Jak piszecie na gg to dajecie na końcu zdania kropkę i zaczynacie zdanie dużą literą? xD
Kto ma orginalne the simsy 1 wakacje? - jeśli tak to proszę o pomoc
Masz facebooka?
Belinea a.book 3
Który szablon lepszy?
Czemu Windows Media Player nie odtwarza mi plików avi.?
Czemu gdy chcę przesłać sygnatury z gimpa w ImageShack to piszę "Prosimy wybierać wyłącznie pliki w obsługiwanym formacie: " ?
Najlepszy antyvirus
Microsoft Office 2003 lub 2007
Ile trzeba mieć lat żeby można być na facebook.pl ?
Czy ktoś chce?
Kursory pomocy czy wiecie gdzię mogę znaleźć...?
Jak dostać się na Apple Special Event
Jest na facebooku coś takiego jak archiwum rozmów z czata? ; /
Dlaczego nie mogę wczytać pędzli w Photoshopie?
Pomóż! Co to są multimedia?
Chodzi o ...
Do tych co mają konto na www.jakleci.pl !
Ile kosztuje mandat za ściąganie nielegalnej gry z neta ? xd
Skype ?
Skąd ściągnąć program???
Jak się formatuje dysk?
Czy robiliście prezentacje na temat " Bezpieczne korzystanie z Internetu "?
Facebook ?
Jak usunąc naraz wszystkie wiadomości z facebooka?
Interesujesz się grafiką komputerową?
Jottabajt - ile to gigabajtót i terabajtów?
Ile to 2+2*2 ?
Zrobić ci nagłówek na bloga?
Komixxy.pl pomozecie ?
Jak mogę przestac grć w maszyny hazardowe??
Witam was potrzebuje najnowsze sterowniki do karty graficznej ATI RODEON 2600 XT proszę was o pomoc
Jak przedłużyć czas nie czuwania w windows 7
Mam problem z monitorem chyba ;/ pomocy
Co mam wpisać w google grafika by wyskoczyły mi zdjęcia dziewczyn?
Jakie są zalety i wady kupowania online?
Jak zmienić hasło na stardoll??
Czy można ustawić zdjęcie profilowe na FB w taki sposób, żeby nie dało się go obejrzeć powiększonego?
Jakie są dobre programy do obrubki zdjęć i filmów.w języku polskim
Problem z systemem
Jakie mogą byc tematy na wypracowaniu w pustyni i w puszczy ?
Podoba wam się facebook?
Co takiego może zrobić haker na moim komputerze?????
Czy na youtube zakłada sie kąto za darmo
Jak dodać zdjęcia na facebooku?
Czemu czat na facebooku nie działa ?
Co to znaczy 'lirycys'-z j.ang.
Problem z komputerem
Gdzie mogę znaleźć najnowsze sterowniki do ati radeon ?
Wiecie jak można usunąć tzw sieci z facebooka? w profilu, w informacjach podstawowych widoczne są u mnie jakieś sieci, jest tam nazwa szkoły. wchodze w ustawienia konta ale nie da się tego usunąc.
Nie dostałam dzisiaj na stardollu nowego prezentu, który dostał KAŻDY: wachlarz facebook... Dostane go potem czy nie?
Da sie zrobić taki kursor?
Czy, aby zrobić dyplom na gliterach trzeba być zalogowanym?
Jak zrobić żeby na faceeboku, związki wyświetlały się nad znajomymi?
Pędzle w photoshopie.
Gdzie moge kupic....???
Jaki jest program do robienia ruchomych awatarów?
Zapomniaam jak to sie robi!
Co zrobić żeby na facebooku stać się bardziej 'popularna'?
Chcesz konto na stardoll?
Zrobicie mi takie cos jak ma ten uzytkownik?
Ile jest pamięci?
O co chodzi z tym np.36-37 w 5 minut na facebooku ?
Jak wypakowywuje się winRaR ?
Czy ktos juz wygrał tą kase i czy to prawda?
Dlaczego nie mogę wgrać nowych brushy do photoshopa?
Gdzie jest kino na StarDoll ?
Jak usunac pytania z facebooka?
Jakie znacie skróty internetowe (wykorzystujemy je też na gadu-gadu)?
Wiecie, co wpisac w białym polu w tej grze?
Jak usunąć tło z obrazka?
Zdjęcia na Facebooku? pobieranie
Kto pomoze .? Chodzi o ... Klawiature . x )
Za pomocą jakiego programu i JAK przerobić można zdjęcie tak aby postać była na pastelowym np. tle wiecie o co chodzi , zeby zrobic jakoś tło no i czy można zmienić kolor włosów
Jak sciagac filmy z neta na iPoda touch??
Chciałabym Was się zapytać o...?
Czy teraz widać kto kogo podglądał na facebooku?
Jak usunąć strone na Facebooku , którą założyłam ?
Gdzie moge znalesc darmowe gry na avile.? ; *
Ocenisz sygnę? [Rey Mysterio]
Nagłówek na onecie
Nasz pierwszy filmik na YT ?
Znacie jakiś fajny program do modeli 3D?
Pomożecie z informatyki ?
Poszukuje programu do powtarzania czynnosci !
Znasz się na informatycę ? (to nie zadanie domowe)
Czy moglibyście podać mi zdjęcie chłopców od 13 do 14 lat ples chce nabrać koleżanke?!
Mam dwa pliki wideo winamp. Jak mam je połączyć w jeden?
Dlaczego na facebooku tak dużo jest bi?
Jak usunąć konto na facebooku ?
Gdzie jest "tablet" w gimpie2
Czy jak ze starego komputera odłącze... ?
Gdzie można stworzyć własną rysunkową postać?
Szukam grafika!!! daję n.aj
Jak mogę sprawdzić IP osoby, która do mnie wysłała wiadomość na facebooku ?
Jakie Możliwości komunikowania daje komputer?
Gdzie go moge znaleźć ??
Czym sie rozni laptom od notebooka
Panie i panowie , ocenicie sygne ?
Czy jest jakiś program do wyszukiwania haseł do stron ?
Czy na facebook-u żeby założyć sobie konto trzeba mieć 18 lat ?
Co to za plik Data Card Monitor?
Problem z daemonem tools (wirus)
Znacie jekieś strony z ramkami?
JAK w Wordzie to zrobić ?
Znacie jakieś fajne gry na przeglądarke?
Dam dyplom i najj jak dobrze odpowiesz ;[[
Jak zrobić taką grafę ?
Jaki masz rodzaj The Sims 3?
Ile ma mb?
Jaki jest najlepszy program do przeróbki zdjęć oprucz picasa i photo scape??
Jak mam powiększyć facebooka na laptopie? jakos niechcący mi sie pomniejszył xD
Jak wejść do the sims social na facebooku
Wejdziesz na besty?
Chodzi mi o Picasa 3!
Z jakiej strony można pobrać photoshopa bez programu Adobe ?
Czemu tak dużo GB zajmuje mi na dysku lokalnym C?
Jak na fb jest "ranking znajomych" to kiedy się dowiem jak oni mnie oceniają ?
Mam wirusa z facebooka i czy mam go usunąć czy kwarantanne?
Napisz wszystko o algorytmach na informatyke .. ?
Ja się sprawdza na fejsie ranking kogo bardziej lubią ?
Znacie jakieś programy do przerabiania fotek?
Dlaczego nie pokazują mi się miniatury.... w Google Chrome?
Co będe robić na zajęciach artystycznych co się zwą obróbka zdjęć , publikacje i tworzenie grafiki ?
Czy da się odzyskać te dane?
Jaka może byc oryginalna nazwa dla folderu?
Mam kilka wirusów w kompie i chciałabym je jak najszybciej usunąc. Mam antywirusa Avire. czy jest jakis program ktory jakos usunie te wirusy?
Kto wie co mam z grą/ kompem daje najlepsze Pomocy !
Jak włączyc kamerę w laptopie HP CompaQ?
Działa wam teraz facebook ? bo mi wyskakuje komunikat ; strona tymczasowo niedostepna ;/
Polecenia w logomocji?
Macie facebook'a ?
Gdy włączam grę np Sims 3 lub Jedi academy (każdą gre) po ok. 3-6 minutach pokazują mi sie pikselowe pasy lub komp przechodzi w jakby stan wstrzymania ale się nie budzi. Nie wiem o co chodzi także bardzo proszę o odp.
Czy wygrał ktos cos ze strony dopnij.pl
Program jak gimp? POMOCY!
Jak sprawdzić czy komputer spełnia wymagania sprzętowe danej gry?
Czy znacie jakieś super sesje gwiazd?
Czy policja ma takie możliwości.?
Facebook. Włamali mi się na konto. Co zrobić?
Da się na facebooku zgłosić nadużycie albo coś takiego ?
Najlepszy antywirus...?
Co zrobić aby ktoś nie shakował mi gg?
Pozmozecie mi z informatyki?
Odpowiesz i mi pomozesz prosze!?
Da się wyłączyć pasek aktywności na facebooku ?
Jaką macie obecnie tapetę ?
Dlaczego nie moge wstawić żadnego filmiku nagranego przezemnie do movie makera?
Jak wyłączyć tę funkcję na facebooku?
Pomocy , fb ! za pomoc wynagrodzę .
Siedziesz na fejsbókó?
Problem z WiFi!
Czy masz konto na Facebooku.
Jak zrobic fajne tlo w gimpie >?
Jak sie zmienia status z "w związku" na "wolny" na facebook?
Udzielasz się na jakimś forum internetowym?
Gdzie można to zrobić?
Jak sprawdzić ile mam pamięci w komputerze ?
Co jest na obrazku ?
Czy podoba wam się mój banner ?
Co to znaczy? (mini, midi i maxi)
Co to znaczy? - Błąd urządzenia We/Wy
Macie Cyfre+ w tv
Jak przerobić zdjęcie na jpg?
Mam problem z xp internet security 2012 prosze o pomoc
Na ile oceniacie ? [jest to inna praca :D ] [rączka ;D ]
Jaki to program ?
Stardoll/SuperStar. Pomożecie???
Czemu mój komp nie czyta płyt ?
Mam laptopa Samsung Rv 510 - A02PL i chciałbym w nim wymienić kartę graficzną bo jest zintegrowana. Jak wchodze w Dane techniczne urządzenia w Podręczniku użykownika to pisze Karta graficzna : Intel (wewnętrzna) , Ati Radeon 545v (zewnętrzna) i A
Podoba wam się to coś heh?
Czy Bieber ma swoje osobiste konto na FaceBook.? ;]
Co to znaczy na FACEBOOKu?
Jak usunac wiadomosci na facebooku?
Skąd pobrać mody do Thaw i jak je zainstalować?
Jak zmienic haslo na stardoll.com?
Komu zagrażają ACTA?Jakie czynniki prowadzą do zamknięcia strony poprzez ACTA?
Czy zna kots program ....
Kod do the sims3 wyłączający cenzurę?
Problem ?
System dwójkowy i dziesiątny
Robienie animacji w Gimpie! (Dodawanie tekstu do każdej klatki, jak?)
Dlaczego, kiedy rejestruję się na facebooku pisze takie coś : Przykro nam, ale nie spełniasz wszystkich wymagań, aby zarejestrować się na Facebooku?
Do dziewczyn które robią avki ... pomożecie .?
Po co ludziom po 500 przyjaciół na facebooku?
Jak to odtworzyc?
Można odzyskać usunięte wiadomości z kosza?
Czy da się na facebooku zobaczyć kto coś udostępnił?
Dlaczego osoba, którą zablokowałam na facebooku może pisać do mnie wiadomości ?
Nk vs Facebook
Jak nazywa się popularny jednozadaniowy system operacyjny dla komputerów PC, który był używany powszechnie do połowy lat 90-tych XX wieku?
Jak moge założyć swój blog i czy to jest płatne ??
Macie klucz produkty Office Standard 2007 ?
Prosze podajcie mi zdjecia pdobne do tego,.?..
Problem z ikonami napisy są cały czas w kafelkach jakby zaznaczone : wejdzcie w link http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=25981 tak samo mam zrobione jak ten pan napisał jak to zmienić ?? zeby nie było żadnego koloru
Która lepsza?
Odszukaj w internecie informacje na temat usług świadczonych przez internet.
Co trzeba zrobić żeby zbierać małe snopki w ls 2011.
Która karta graficzna
Jak się robi nagłówki na poszkole.pl ?
Gdzie wstawić teksturkę ?
Co to jest dekada ...
Jaki antywirus jest najlepszy?(Firmy)
Ustawiasz takie samo hasło do wszystkich kont w internecie czy różne ?
Podoba Ci się ten przerobiony przeze mnie obrazek?
Ocenicie prace?[JeffHardy]
NIVIDIA GF 8600GT- HELP PLISS
Jak usunąc opcję żeby wszystkie wiadomości lub powiadomienia nie były wysłyane na mają skrzynkę ,pocztę.
Pomoc po formatowaniu dysku D
Czesc mam zamiar dokupić sobie 2 gb ramu. Czy musze kupywac ta sama firme (mam kingston) czy moge kupic np samsung?
Prosze o podanei wad windowsa i linuxa
Czamu jak otwieram zdj w PhotoShopie to mi takie coś wyskakuje?
Czym jest piractwo komputerowe?
Zna ktoś jakiś program do przerabiania zdjęć? Ale taki do ściągnięcia/zainstalowania przez internet ;)
Czy Koń Trojański ( Trojan) jest niebezpieczny dla komputera?
<Kat.Wrestling>Praca graficzna. Ocenicie ?(CM Punk)
Gdzie są informacje na facebook'u ?
Fajny jeste ten nick?
Jak zgrać muzykę na płyte? ;D
Gdzie się zapisują screeny z stron internetowych w windows xp?
Opłaca założyć sobie konto na Facebooku ?
Czy wiesz że jutro usuwają facebooka ?
Zrobi mi ktoś krótką animacje w powerpoincie ? Bardzo proszę
Co zrobić zkompem
Gdzie jest czarna lisa na facebooku?
Jak zapisać kolaż w picasie?
Kim chcecie zostać kiedy dorośniecie ?
Na jakiej stronie mozna układac własne zestawy ubran??
Jak wchodzicie na inne konto na to patrzycie na awatara
Mam ogromną prośbę, wejdziesz ?
Czy jeśli stworzę nową aplikacje w Phrases na Facebooku, to moi znajomi zostaną poinformowanie o tym?
Znacie jakieś fajne nicki ?
Przerobić ci zdjęcie ?
Dawajcie linki do petycji ACTA ! szybko !
Czy macie facebooka?
Jak ten film ściągnąć? plis, a!
Jak zrobić profil na kompie ?
Jakie są programy do zdjęć?
Co to mogło być?
Prolem z badoo na facebooku..?
Czy w Czehah jest może ? jak myslicie
Prosze pomóż przy napisaach !
Jakie macie pomysły na adres bloga (pamiętnik internetowy)?
Jak to zrobić?
Jak zrobic osobno posty na blogu?pomocy!
Skąd pobierałeś Windows Movie Maker?
Kto ma the sims 3?
Edytor tekstu??
Czy ktoś ma do sprzedania stare DKNY na stardoll?
O co chodzi w tym błędzie ?
Guitar Hero ?
Jak usunąć konto na "JakLeci.pl" ?
Znacie jakieś DOBRE programy do ściągania filmów; >
Jak zmienić kolor czcionki na Shoutbox?
Czy ktoś mógłby mi przerobić wyraz ?
Profil na facebooku
Co zrobic aby moj KOMUTER CHODZIŁ(PRACOWAŁ)ZNACZNIE CISZEJ.mACIE JAKIES SPOSOBY PISZCIE POMOCY !! Z GURY THNXX
Nie mam w opcjach na facebooko "statusu w związku", jak go dodać?
Jak to takie coś się nazywa ?
Mam pytanie zwiazane a giercownia !
Dlaczego nie działa
The Sims 2 Osiedlowe Życie - dymki
Jakie znacie strony z grami ??
Problem z Facebookiem.?
Ile .... zmiesci sie na plycie 8 GB ???
Czy masz nokie kupioną w salonie orange?
Jaki jest najlepszy procesor?
Jak sie zarejestrowac na Facebook plissssssssssssssssssssss będzie naj
Co Polska będzie miała z tego, że przyłaczy się do ACTA?
Znacie kod do gry simsy 2 ??
Znasz jeszcze jakieś portale społecznościowe oprócz facebooka i nk ?
Pomóż ! Mam problem z komputerem!
Czy Facebook jest fajny?
Ocenicie sygne?
Na ipodzie mam "zdjecia" a na itunes nie ma , co zrobic zeby wgrac je ?
Jak się robi te niebieskie?
Która przeróbka ?
Projektowanie. Podacie?
Czy mogę poprzez TunerTV używać kamery cyfrowej jako internetowej?
Pytanie dla obeznanych w kompie....
Ej pomóżcie !
Nagłówek z czym będzie pasował do takiej nazwy bloga ?
Czy mozna przenieść pliki z routera na komputer?
Co oznaczają wyrazy w linijce?
Obróbka zdjęć - phtography ?
Jaka jest formuła średniej ważonej w excelu 2007?
Czy wiesz że program Torrent jest karalny? (czytac koniecznie opis)
Macie internet haha ??
Apple IPhone 4S vs. Apple ipad 2 Tablet.
Popsuł mi się laptop. Wszystkie ikony, pasek narzędzi, okna są takie wielkie. Tapety widać fragment. Co Robić?
Co jest lepiej kupić : tablet ipad Android czy komórkę spv m3100 z windows mobile 6.1?
Zrobi mi ktoś avatar i sygnature?
Kto mi zrobi szablon NA TERAZ ze zmierzchu .?
Czy tutaj odpowiesz?
Dlaczego nie moge ściągnąć żadnego antywirusa z neta ?;/
Dla graczy cs 1.6 : )
Jak usunac kogoś z listy znajomych na facebooku?
Czy znacie jakiejś triki , sztuczki na Facebook ?
Czy korzystasz z serwera proxy?
Problem z myszką od komputera. Co zrobić?
Jak pozbyć sie wirusów na kompmie ?
Znacie jakieś strony z teksturami (najlepiej do Photofiltre Studio) ?
Chcesz ? Bierz co chcesz
Gdzie można na internecie zobaczyć film Avatar?
Jak to zrobić ?!
Jak dodać dźwięk do pokazu slajdów w Office power Point 2007 ?
Mam problem z prezentacją . Pomożecie?
Jak z YouTube usunąć swoje konto?
Kto umie rysować na kompie . ? prosze o dorysowanie stroju do postaci .
Faj na gra na fb
Dacie jakieś tekstury?
Jak można usunąć epulsa ? ; [[[
Fotozagadka nr.11 . < facebook > . Co to ?
Mam problem - nie mogę nic pobrać z internetu, co zrobić???
Z jakiej strony ściągnąć Adobe Photoshop?
Jakie odpwoiedzi ? Informatyka test z arkusza kalkulacyjnego
Co to jest za program InCD i do czego on służy
Czy wejdziesz?
Jak Przywrócić Ikonke na Komputerze - Stacja Dysków CD-DVD ?
W jakim programie można zmienić typ pliku z .ads na np. .avi?
Czy na Glitery można powiększyć zdjęcia które już się zrobiło.?
Jak na facebooku włączyć gry?
Czy znacie strony żeby oglądać filmy online ?
Jakie strony są zawirusowane ? Wasze sposoby, jak rozpoznawać złe strony.
Gimp !?
Podoba ci się moja nowa praca?
Dacie fajny napis dowidzenia?
Program do robienia avek?
Ocenicie sygne ?
Dlaczego pędzel w Gimpie rysuje szorstko ?
Jakie są strony do pobierania?
Program kpmputerowy -> problem
Jak moge ściągnąć filmik lub teledysk aby nie był w flv ?
Pomożecie mi z czatem na Facebook'u? :)
Podoba wam się ta bluzka :)?
Jakiego photoschopa pobrać?
Jak usunąć napis ze zdjęcia w photoshopie ?
Klub o sygnaturach.
Co wolicie laptop czy komp?
Jak dać inną czcionkę ?
Znacie jakies fajne stronki z kursorami ale NIE NA BLOGA! za darmo!
Konkurs na naj lepszy ajkonek można na siebie głosować! w etap1
Czy ktoś mógłby mi pomóc troche??
Gdzie to moge znaleźć?
Znacie stonki gdzie moge przerobic tak zdjjecie?
Jak zrobić taki efekt ?
Da się usunąć facebooka?
Jaki obrazek słodszy
Podajcie jakieś fajne tematy na prezentacje :) Daje naj
Jesteś fajny ? kliknij ?
Fajny wpis ?
Skórka do Windowsa - Proszę o pomoc!
Co napisać . ? : ) ?
Co mi się stało z tymi grami?
Gdzie włozyc spolszczenie do Ap, aby działalo?
Jak na zdjęciu zlikwidować tło?
Jak połączyć telefon z notebookiem.?
Ja zgrać?
Skiny no Gadu-Gadu
DEMOTY na komórke...prosze o pomoc
Znacie jakieś fajne stronki lub fora ?
Skrót do usuń?
Co moge powiedziec kolezance gdy niehcem isc na jej urodziny ?
Na jakiej stronir można zmienić rodzaj zdjęcia (gif, pgn) na inny?