komputery

Tapeta na pulpit
Jak można ściągnąc na fon albo na kompa jakąś piosenkę z wrzuta.pl ?
Podacie jakiś fajny status na fejsa ?
Podajcie strone?
Dlaczego jak chcę się zarejestrować na Facebooku to wyskakuje mi napis ''Sorry, we are not able to process your registration.''?
Ile trzeba mieć lat żeby założyć konto na Facebooku?
Jak odstąpić od umowy na pobieraczek.pl ?
Jak To Zrobić ? Audacity .
Co to sa hibernacje
Jak usunac konto na facebooku?
Dacie kod na czarne tło z białymi napisami ?
Mieliscie sprwdzian z chemii? Klasa 2 gimnazjum! Stężenia procentowe,rodzaje roztworu ?najj
CZEMU URZĄDZENIA WEJŚCIOWE SĄ WEJŚCIOWYMI W KOMPUTERZE?
Prosze odpowiedzcie
Jak założyć hasło do folderu.
Zgłosiłam konto na facebooku, po ilu je usuną?
Który przerobiony avek jest lepszy?
Jaki port ustawić?
Można oszukać jakoś grę ?
PhotoFiltre Studio X
Jak do nagłowka dodać animacje w photofiltre studio?
Wiecie jak może można ściągnąć ten film --- Angus,stringi i przytulanki??
Jakie znacie fajne stronki ..?
Czy photoshop 7 CE jest dobry na mojego kompa?
Jak odblokować kogoś ze znajomych na facebooku?POMOCY!
Czy jest ktos w sieci 36,6?
Jak można wyłączyć acar bez wyciągania go z prądu?
Facebook . no jak ?
Ocenisz prace ze stock'a <Casillas>
O czym mysleliście gdy dowiedzieliście się że Steve Jobs nie żyje?
Zdjęcia!; DD
Odpowiesz ?
Jak w The Sims 3 zrobić lub wejść do innego miasta ?
Chce ktoś jakiś nagłowek czy coś w tym stylu
Czy na WordPad'a można wgrywać zdjęcia lub jakieś obrazki?
Jak sprawdzić na facebooku ile osób zaprosiłam?
Jaki polecacie program antywirusowy?
Jak wyłączyć "lubię to!" na Facebook'u?
Jak wgrać napisy do filmu?
Podoba wam się ten avatar z Cristiano Ronaldo?
Chodzi o facebook'a?
Co mam robić jeśli nie spełniam wymagań?
Jedna dziewczyna na ma moje zdjęcie w avatarze, gdzie jest moja twarz. Napisałam do niej, ale jeśli go nie zmieni, gdzie mam to zgłosić?
Masz facebooka ?
Jak sprawdzić ile mam na minusie kasy konto w erze?
Jak "wkleić" obrazek na stronę profilową "o sobie" na deviantart.com ?
Jak przerobic GTA SA na GTA 4 pod względem graficznym
Jak zrobić literki takie jak ♥ρяzуנα¢ιółкα♥?
Photoshop nie wyświetla paska na dole od Windowsa, bo coś kliknęłam ;// Jak to naprawić?
Jak dodać tapetę jako tło do listy na MALu?
Jak się robi serduszko na klawiaturze w laptopie?
Gdzie złowić robo-tybę w sims 3 ?
Jak sprawdzić szybkość procesora w Windowsie XP?
PhotoScape ! POMOCY!
Problem na fb ;/
Coś do speców od komputerów...
Dla komputerowców, chodzi o linki. proszę.wejdź. mam pytanie reszta w opisie
Jak z samsung avilla pszenieśc zdjęcia na komputer Pomóżcie ! ?
Jak zrobic w gimpie ramke tylko łatwo bo jestem zielona
Jakie są najlepsze programy do robienia avek.?
Co zrobić by pliki szybciej ię ściągały?
Czy to fajna praca?
Czy na facebooku widać, że ktoś cię odwiedził?
Kto wie jakie może być konto aktywacyjne do torrent ?
Który szablon jest najlepszy ?
Gdzie mozna w necie obejzec bezpłatnie FILIM "HANNA MONTANA"
Friends Character jak dodać na facebook?
Czemu Justin Bieber nie chce na skype rozmawiać ze swoimi fankami?
Przerobić komuś zdjęcie.? ;d
Sims3 Maxx
Jak się robi neonovy napis w gimpie . ?
Znasz się na kompie >
Kto mi podpisze button ?
Co to pamięc fizyczna w komputerze i jak ją zwiękrzyć bo mam 255 a mucsze 500 bo nie włączy mi się pewien program daję 10
Dlaczego nie mogę bliku zmienic jako archiwum
Spolszczenie
PNG'sy z Bellą Thorne?
Nazwy Funkcji (JS)
Podajcie nazwę piosenki z tej reklamy:
Czy lubicie gry Brothers in arms
Znacie jakieś fajne opisy pod zdjęcia , i tak wogóle ? :D
Masz the sims 2 zwierzaki jak tak to prosze o pomoc!?
Jaka jest strona z rozmazanymi fotkami site models na glitery.pl ?
Co to jest ? FotoZagadka
Nie znacie czasem tytułu tego odcinka CSI gdzie występuje justin bieber?.?
Kto chce zagrac ze mna w diablo 2 przez neta
Jak to jest FACEBOOK?
Jak sprawdzic ile osob nie zaakceptowalo mojego zaproszenia na fb?
Czy kiedy na FarmVille wysyłam komuś prezent to ja tracę ze swojej farmy tą rzecz ?
Jak sie kupuje gry,muzyke i filmy na iPod 4g?
Znacie jakies wid na dobranoc
Odpowiecie, na 6 pytań ?
Sprzedaje konto na stardoll ! ;P
Kto wie?
Czemu nie moge założyc facebooka?
Ile przeszliście rund w grze Bubble/Bubble Strugle?
Pomocy! jak zmienic jpeg na jpg?
Jak otworzyć menu w Adobe Photoshop cs4?
Ej powiecie mi jak zrobić prace graficzne?
Na jakiej stronie można stwarzać ruchome zdjęcia ale swoje?? Podajcie jak jakieś znacie???
Jak uzywac brushy w gimpie?
Windows Vista..dan naj
Co zrobić, żeby muzyka grała przez całą prezentację ?
Jak dodać obrazek do google?
Czy trudno jest obsugiwac photoshopa?
Kto gra w metin2 i jaki ma lv?
Macie facebooka Codiego Simpsona ? Prosze!
Ską mam ściągnąć Picasa3 ???
Zdjęcie tak/nie?
Jak nazywa się płytka antuwirusowa na literę ''m''?
Jak wyłączyć klawisze trwałe w windows 7?
Ocenisz pracke ? . <Evan>
Gdzie to może być w Corel Paint?
Jak wgrać napisy do filmu ?
Jak mogę zrobić takie kolory zdjęcia w photoshopie?
Grasz na facebooku w Pet Society?
Jak myslicie czy beda the sims 4
Jak się obsługuje NapiProject bo ściagnełam film Robinson Crusoe który jest w innym języku?
Mam nauczyciela od informatyki i jak nam zadaje coś do zrobienia to oglada pornusy> jednej dziewczynie wstawil 5 za nic miala na sobie spudniczke i za to dostala
Jakie gry lubisz?
Wie ktoś jak zrobić takie...?
Jaki program jest dobry to tworzenia prezentacji?
Czy the sims 2... ?
Pomocy !
Jak mam na facebook usunąć odpowiedź z gry prawda czy fałsz ?
Co to za czcionka? ;>
Co się lepiej opłaca ?
Link inny niż rapidshare do pobrania kursu
Grasz w It Girl na facebooku?
Gdzie mogę obejrzeć film pod tytułem staś i kujący sweter dziadka stasia rysia ?
Znacie podobne piosenki do the veronicas forever ?
Jak zrobić takie "wężyki" na iconsie ?
Czy ta karta graficzna jest dobra?
Na jakiej stronie mogę obejrzeć 3 i 4 odcinek Majki?
Kto to Jayson Astor?
Mam problem usunąłem przez przypadek sterowniki 3D i nie wiem jak je zainstalować a na komputerach się nie znam zbytnio. Proszę o pomoc
Hm...masz jakieś fajne tło na pulpit na który można wstawić png'sy? : )
Jak to zrobic.?
Co zrobić, żeby móc dodawać komentarze pod zdjęciem na facebook-u?
Ile macie znajomych na facebooku?
Czy zmienianie proxów w komputerze jest bezpieczne??
Gdzie oprócz appla można pobrać Apple iOS SDK
Pakiet Internetu PLUS
Można na Facebooku zmienić datę urodzenia po zarejestrowaniu ?
Mam pytanie coś słyszałem że trzeba zrobić wirtualny dysk ściągłem the sims 2 zwierzaki zapakowane w formacie zip jak je rozpakowywuje to nie ma instalki co zrobić??
Wie ktoś jak uruchomic photoshopa?
Jak można...?
Besty pe el ?
Warto założyć facebooka ?
Chodzi o facebook!
Allegro ??????????????????????????????????????????????????
Siema. Ocenicie sygnature <Gervinho>?
Pomożesz przy doborze szablonu na bloga?
Jak stworzyć strone internetową?
Skype...rozmowa grupowa... pomożecie?
Prezentacja( łatwe)
Czy ktos zna jakies fajne gry MMORPG?
Jak się bronić przed zagrożeniami czekającymi w sieci ?
Jak zainstalowac sterownik do kabla usb?
Ważne pomocy sims 2
Aplikacja na Facebook'u
Co się stanie jak nacisnę CTRL+F5?
Jak to brzmi?
Gta 3..?
Jeszcze nie jest za późno, możecie pomóc! Chcecie?
Jakie znasz kody na stardoll
Co mam zrobić z tymi ikonami?
Na jakim programie do przerabiania zdjęć mogę stworzyć Bokeh?
Jak obrócić obraz o 90 stopni ?
Kto to zrobił?
Który program lepszy?
Gdzie są te gry i aplikacje, albo chat na facebooku, bo dzisiaj założyłam i jeszcze nie ogarniam?
Emq. Ocenicie new sygnę ? :P
W jakim formacie otwierają się pliki w Power Paint 2007 ?
Jak nałożyć teksture w programie anim8tor?
Potrzebuje najładniejszą tapete zmierzch edwarda&belli prosze zeby była w jasnych kolorach bedzie naj!
Hej mam laptopa z 1gb ramu 1.6 ghz windows 7 czemu jak włanczam metin2 to widze czarne tło
Ocenicie zdjęcie?
Mam problem z ekranem. Pomożecie... ? :>
Popawiasz czasem swoje zdjęcia zanim dasz na nasza klasa lub fotka?
Jak to mogę zrobić ?
Co zrobić jeśli mam wirusa na komputerze ?
Jak zrobić, aby było kilka filmów na jednym ekranie.
Pomożesz mi , aby nie zamknęła bloga?
Programy do ściągania filmów { darmowe } ?
O czym zrobić prezentację na informatykę ?
Znaciej jakieś podobne programy do photofiltre studio?
Jak ukryć e-mail na facebooku by go nikt nie widział?
Polubicie moją społeczność na facebooku ?
Jak się zmienia myproxy?
Kaj moge to ściągnać?
Jak ustawić wiek 13 l ?
Jakis fajny opis tak ogolnie o zyciu znacie? podacie?^^ ^^
Dlaczego tak się dzieje?
Która karta lepsza ?
Jaki to program ?
Ocenisz pracę? <Blueprint>
Czy ktoś wie gdzie ściągnąć power painta
Gdzie mogę pobrać bluetootha na komputer?
Kogo "Lubicie" na Facebooku?!
Jak wrzucać piosenki do maty do tanczenia?
Pytanie do uzytkowinikow jungle.pl
Gdzie mogę założyć stronę com ?
Facebook,wie ktoś jak to zrobić?
Jaki program do tworzenia filmików?
Co wpływa na pamiec dysku w kompie?
Jak usunąć windows XP gdy ma sie 2 systemy na jednym kompie
Podobne strony do facebooka
Skąd wziąść kasę [bryłki rudy] w Gothic 1?
Szukam dobrago grafika do ...
Czemu mi ssię to pokazuje? ? ?
Hellp! potrzebuje pomocy pomożesz?
Jak można wtrącić sie w rozmowe na SB?
Dacie linka do Photoshopa (darmowego) ?
Jak usunąc zdjęcie na facebooku
Dziewczyny!! macie konto??
Czy trzeba kupywac karte co miesiac do telefonu komurkowego na karte?
Pomożecie? ? :}
GTA IV problem z odpaleniem prosze o opd.
Pomórz.! bardzo prosze ! ;*
Masz konto na fotce?
Znacie jakieś fajne programy do przerabiania zdjęć?Jeżeli tak to napszcie!!k
Macie konto na facebooku?
Torenty sedy pomocy
Jak poprawić ocene z infy?
Wolisz nk czy facebook?
Gdzie mogę znaleźć więcej takich jakby ikonek?
Który lepszy ? Avast czy Kaspersky ?
Którym klawiszem można ??
Co myślicie o programie PhotoScape?
Znacie jakieś fajne gry rpg
Czy wszedłeś na pytania "Dla dorosłych" chociaż nie powinieneś? :D
Jaki antywirus
Jak przyciąć zdjęcie w paincie albo byle czym ?
Jak można i w czym zrobić takie coś .. ?
Lubisz High schOl miuscila 2?
Jak wgrać akcje do POLSKIEGO photoshop'a CS3 ?
Jak zmienia sie date w komputerze?
Ej.! :D znacie coś takiego. ?
Macie kupionego czy ściągniętego Adobe Photoshopa?
MAktoś kody z coca-coli ZAPUNKTOWANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? :(((
Cześć! mam kłopoty z facebook'em ! orientuje się może ktoś?
Czy procesor Pentium IV jest Dwurdzeniowy
Ile pamieci ram mam?
Jak się robi kursory które pobrałem z internetu?
Jak zmienic wiek a fb?
Czy może ktoś mi podac linki gdzie mozna pobrać program eli zeby rozwiazac algorytm?Proszę o pomoc
Coś podobnego do...?
Wystąpił błąd podczas ładowania c:windowssystem32sshnas21.dll nie można odnaleźć określonego modułu.
Zatrzymywanie się filmu
Waszym zdaniem ten obrazek przedstawia coś więcej niż bazgroły ?
Co zazwyczaj robisz na facebooku?
Co to znaczy " interesują mnie" na facebook u ?
Czy wiecie jak zrobić ten efekt w Photoshopie cs2 ?
Czy wiecze może:/?
Czemu jak klikam na pasek startu to nic nie mogę zrobić i idzie dźwięk jak uderzanie w bęben często używane w windows XP
Co można dodawać piosenki do gry pt. DANCE PARTY DANCE X TREAM 2
Co to jest ?
Przerabianie zdjęć :)
Które z poniższych zdjęć lepiej ustawić na tło pulpitu?
- Besty - obrazki
Robię nagłówki na bloga !
Z jakiej strony mogę ściągnąć Photoshopa cs4, ale tak, żeby nie było tego okresu próbnego tylko poprostu cała wersja?
Jak ściongnońc najnowszy sterownik do karty graficznej Radeon X1300 Series
Kto zrobi fajną stronke na poszkole ? Prosze !
Masz facebooka? ;dd
Jak nazywa sie ten program?
Jak na facebook'u zmienić nazwę loginu?
Co robiła Bones , Skadoskie itp , że teraz są wszędzie ich zdjęcia i sa popularne ?
Taki mini test na nudę? NAJ, oczywiście
Jak to zrobic ?
????
Jak wstawić do WordPad obrazek?
Co to jest skaner ?
O co chodzi z " lubię to" na facebooku?
Jak się zdobywa rubiny w grze na facebooku "happy aquarium" ?
Jakie znacie gry na facebook'u . ?
Kiedy według was nastąpi koniec świata ?
Program nakładkowy
Kim chcesz zostać w pszyszłości?
Jakie znasz programy do przerabiania fotek . ? . !
Jak włączyć pasek zadań i pasek menu ?
IPhone czy iPad? (nie iPod!)
Jak na facebooku dodać załacznik do zdjęcia osoby którą mam w Lubianych?
Czy AVG anti-wirus to dobry antivirus?
Pomożesz ?
Czy masz.?
GRACIE W PET society?
Moge na was liczyc ? :) kliknij aby zobaczyc pytanie ;D prooosze wejdźcie
Kto wie jak tworzyć napisy graficzne na GIMPIE 2?
Najlepszy program do robienia super filmików?
Jak zainstalować motyw Dream LH do Win Xp Home Edition ?
Jak się powiększa ciuchy w edytorze Gimp2 do gry fashion style.?
Jakie operacje można wykonać na listach punktowanych?
Macie konto na facebooku?
Gdzie ja moge `outlook express` sciagnąc. ;d ?
`czy mogę zacząć gre w mall world na fb od nowa...? ;))
Komputer zabezpieczony hasłem-Jak to zmienić?
Czy tą karma będzie za darmo
Co robić?
WEJDŹ SZYBKO PROSZĘ :D
Jaki jest link do popularnej gry internetowej Free Rider 3?
Czy można doładować za darmo telefon ?
Prosze odp.
Co zrobić, żeby pokazały mi się wszystkie gry na facebooku ?
Jak się na fejsbuku usuwa piosenki ?
Jaki to kod ?
Pytanie do dobrze znającego sie komputerowca :P
Pamięc wirtualna
Którą grę wybrac?
Ciekawe loginy, nicki ?
Macie jakieś aukcje na -
Co to jest iPod touch?
Jak wstawić ruchomy tekst na obrazek?
Czy ta karta graficzna bd pasowaćdo tego procesora
Podoba wam się mój apartament na stardoll?
Czy da się sformatowac dysk c?
Masz facebooka? To pomóż ;)
Jak zwiększyć transfer przesyłania plików w Pendrive Kingston DataTraveler 4GB
Jak mogę wstawić muzykę na glitery ?
Kto gra w Farmville lub Restaurant city na Facebooku.?
Gdzie w programie photoscape jest "carikature"?
Lubisz włosy?
Ile kosztuje ten laptop a ile wynosi jego miesieczna rata?
Szukam takiej gry jak sims?
Jak usunąć to gó.wno z facebooka?
Czy amerykanie mają skeyp ?
Co to znaczy "Nr" jak sie odpowiada w nowym qwizie na facebook'u "What do you think" ?
Macie jakieś fotki taylor parks , zoe kimball itd . na przeźroczystym tle.?xd
Znacie jakies linki do testów lub Quizów, Saga "córy życia" Plis
Co mam napisac?
DLA NAJLEPSZYCH INFORMATYKÓW !
Co zrobić,żeby na facebook'u w wyszukiwarce znajomych po wpisaniu imienia i miejscowości danej osoby,wyświetlały się ESZYSTKIE wyniki wyszukiwania,a nie tylko niektóre?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na fb ?
Czy jak usunę plik .cdi to nic się w komputerze nie zepsuje?
Jesteś za czy przeciw ACTA?
Nic już więcej nie zrobią ?
Jak sie robi "ziet z kreską na kompie"
Stardooll ?
Jak usunąć album na facebook ?
Siri tylko w trzech językach ?!
Avatary z błyskiem.?
Jak zapisaćĚ zdjęcie które przerobiłam w photoscape?
Czy znacie jakieś dobre programy do przerabiania zdjęć?(Że się nakłada kwiatki i jakieś ozdoby)
Chcielibyście być sławni ?
Sprawy komputerowe...:(
Zmieniłem Wygląd Systemu I Chce To Cofnąć , Pomocy ;p
Napisze mi ktoś odpowiedzi do fotozagadek na faceeboku ?
Dacie tytuły jakiś FAJNYCH nowych gierek ? obojętnie jakiego rodzaju , czy strzelaninki , czy wyścigi ;]
Są jakieś programy do przerabiania filmów?
Masz konto na stardoll?
Zganijj jaki seriale (dwa) oglądam na tvn to dostaniesz Naaj . ;)
W photoshopie 7.0 ce nie pokazują mi się na liście narzędzi dwie gumki. Mam tylko do usuwania tła , a tamte dwie są mi potrzebne . Co mam zrobić ?
Pomoz bd dyplom!
Czy kupujesz rzeczy przez internet?
Gdzie w Gimpie (lub innym programie graficznym) znaleźć fajne czcionki ?
Windows 7 co zrobić aby po uśpieniu komp SAM się nie włączał
Macie facebooka?
Jak zrobić 6 pulpitów ?
Jakie są rodzaje licencji ?
Masz konto na Facebook?
Co zrobić, żeby mi się nie zacinał komp?
Podacie strony informatyczne?
Jak skanować dyski przenosne w Norton 360?
Podoba Ci się taki szablon?
Znacie jakieś fajne opiski na gg ?
Jeśli wsadziłam do folderu ze ściągniętymi akcesoriami z simsów 2 to powinnam je najpierw wyodrębnić ?, jeśli są zapakowane.
Czy da się zapisać grę w RPG Maker XP?
Jak znasz się na Simsach proszę zajrzyj ; )
Mp4 vs. iPod ? ; p
Czy znacie taką strone z którą jast ta sama gra lub podobna?pliSSSSSSSS.. koniuecznie!
Gdzie mogę znaleźć ruchome tapety na pulpit?
Windows Movie Maker-skąd pobrać ?
Jak dodać do profilu na Facebooku sławnych ludzi do znajomych ?
The Settlers na facebooku? Brąz? skąd go brac?
Pomozecie ?
Ocenicie sygnature?
CO MAM ŚCIĄGNĄĆ DO ZDJĘĆ
Jak usunąć oś czasu na facebooku ?
Jak na world -dzie zrobić odcinek półtora ?
E-mail onet.pl
ładne czcinki. Znasz?
Opiekun - netsh winsock res
W jakim programie można zrobić taki efekt ?
UrządzeniA zewnętrzne komputera
Jak wy robicie?
Który antywirus najmniej muli komputer i wykrywa wirusy?
Znacie jakieś programy do retuszowania fotek. ?? ;d
Problem z The SIms 2.Pomocy/?
Jak skopjowac film z kompa na płyty CD???????????????????
W jaki sposób możemy przeglądać strukturę folderów?
Sims3 problem
Co to jest . kumpel przeslal.?
Znacie jakieś fajne aplikacje na iPada?
Jakie jest najlepsze forum?
Jak zrobić oprawę graficzną do filmu ?
Gdzie zamontować bloga
Czy pomozesz
Jaki nagłówek?
Fajny wpis na fbl- wymyślony przeze mie ;P ?
Dlaczego lajki moich znajomych do mojego zdjęcia się nie zapisują ?
Jak wyciąć postać z tła bardzo dokładnie (z włosami)
Jaki program zmieni format filmiku z wmv. na 3gp (czy jakos tak)?
Jak w Microsoft Wordzie 2003 zmienia się wzór/kolor tła strony pilne dam 10 ?
Jak usunąć album z osi czasu na facebooku ?
Jak zmniejszyć film w Sonym Vegasie?
Problem z dzwiekiem i mikrofonem w win 7 home edition 64bit
Co mogę zmienić w moim laptopie?
Gdzie moge kupic ubrania w West Wars na facebooku?
Czym różni się ipod touch 3 od ipoda touch 4?
Gdzie Moge Zrobić Taki Filmik Z Moją Twarząą ! ?
Chodzi o facebooka..?
Znacie gre mario & lugi ?
Pomożecie facebookiem?
Czy na to można wrzuczać gry ijak to zrobić
Pomocy! Zniknęły mi pliki z dysku D !
Czy mozna gdzies oglądnąć caly film hannah montana po polsku?
Co się stało że acta usuwa niektore blogi stronki internetowe?
Jakie znacie konwertery filmów?
Komu przerobić zdjęcie ?
Jak dodać zdjęcie do grafiki google.pl ?
Czy na I tunes jest możliość nie dać nr. karty kredytowej?
Jak sie robi emblematy .? : d
Czy Pomożesz?
Jak zaznaczyć kawałek obrazka w wordzie?
Łatwe. ; d d.am na.j !
Jakie dać imię na facebooku ola czy aleksandra ?
Co zrobić, żeby grały i głośniki laptopa i zewnętrzne?
Jak zmienić status na facebooku?
Co zrobić z tym wirusem?
Co zrobić gdy chlopaknie chce sie odemnie odczepic.?
Kto ma facebooka?
Która strona lepsza?
Jak robić bądź pobrać ruszający się obrazek i żey nie otwierałsię przeglądarką explorer?
Który szablon lepszy
Mam program Nvu i teraz chcę opublikować stronę którą zrobiłam... jak to zrobić?
Co to jest okno przeglądarki?
Rozpaczliwie szukam osoby która mi zrobi nagłówek z Bieberem,XD pomożecie?
Facebook Lubisz Czy Nienawidzisz?
Czy mogę zalogować się na Facebooka?
Pomocy chodzi o photoshopa ;d??
Kod licencyjny?
Jakim Programem można zmieniać rozmiary obrazków i wogule. Będzie 50 PKT
Potrzebuję stronkę do zrobienia napisu,podasz?
Jak zdobyć autobusy w cityville?
ADMINIE, prosimy zablokuj na pare minut zadawanie pytań uczcijmy te chwile ciszą, co Ty na to?
Jak zrobić pojedynek na POSZKOLE ...?
KArta graficzna+laptop
Jakie znacie emoty na faceboku jak ktos poda 10 ma naj
Co lepsze Facebook czy NK
Gdzie mogę się nauczyć używać photoshopa?
Czy to na facebooku jest płatne ?
Jak dodać aplikację "moi super ani"? nigdy z niej dotąd nie korzystałam
Czy po podpisaniu AKTA ściąganie zdjęć z grafika google lub z jakiś stron np. plejada, czy plotek (to tylko przykłady) również będą nielegalne?
O co w tym chodzi?! POMOCY!
Czy można wysłać sms z bramki internetowej do kogoś kto wyjechał za granicę?
Daj lubie to na fb a dostaniesz cos :P
Ocenicie sygne?
Windows 7 ważne , ale poważnie zależy mi na odpowiedzi ?!
Jak sie nazywa ten portal?
JAK ODTWORZYĆ FILMIK W POWERPOINCIE? POMÓŻCIE... PROSZĘ ...! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Jaka grafika na AGP1?
W jakim programie można zrobi takie serduszko?
Co mam robić?
Zrobi ktoś nagłówek na bloga ? :)
Macie konto na facebook pl ? ;D
Jak odblokować funkcje dodawania komentarzy na facebook'u, i jak wysłać wiadomość do admina.
Obrażaliście kiedyś kogoś w internecie(1 raz tez się liczy) szczerze!
Jaki program ... ?
Jaki jest dobry program do obróbki zdjęć po polsku>?
Wejdziesz ?
Do czego służy adres ip?
Podacie jakieś mi fajne piosenki?
Jak założyć stronke internietową?
Ocenicie moją sygnaturke?
Jak oceniasz to logo?
Jak ustawić ten nowy wygląd profilu na facebook'u ?
Jak sie zmienia status na wolny bo ja mam od nawa ze z kims jestem
Jak jest karta graficzna tania i dobra?
Jak edytować sztukę i rozrywke na facebooku?
Strona html - jak zrobić
Czy moj wymarzony chłopak to gar internetowa?
(Nick I etap dalszy głosujcie )
Mam worda normlanego i gdy probuje go załaczyc wyskakuje mi że jest za mało pamięci na dysku . Dziwne jest to że mam połowe dysku pustego? ktoś wie może dlaczego się tak robi? i Jak to naprawic?
Heja co to znaczy BGF?
Daje 5 naj za wyjaśnienie- Jak się instaluje...
Cz ten szablon jest wart wstawienia?
Czy 400W zasilacz wystarczy do GeForce GTX 460
Jak na facebook'u?
Jak najlepiej nauczyc sie pisac bezwzrokowo na klawiaturze -ma ktos jakies madre rady?
Co zrobić jak wyskakuje
Jak odtworzyć filmy z pivota?
Gdzie są teraz skarby wykopane przez Schliemanna
Potrzebuje duzo opisów . bedzie jan. :D
Na ile oceniacie (The Miz) ?
Kto ma naszą klase?
Dacie link do sterowników kontrolera dźwięku, ?
Jakie znacie strony internetowe do darmowego przerabiania zdjęć.?
Jak w Microsoft World dodac jakis obrazek?
Podajcie strony na których ściągacie dodatki do simsów (Najlepiej żeby były najlepsze i darmowe)
Które z tych zdjęć ładniejsze?
O co chodzi z tymi zaczepkami na facebook`u?
Jak sie ustawia strony na strone glowna?
Co moge napisać na informatykęę?
Czy wie ktoś w jaki sposób można wkładac tu obrazki z painta ?
Wiecie jak robić te serduszka, nutki itp?
Z jakiej strony mogę ściągnąć program PHOTOSHOP ??
Jak zrobić taki napis na avce ? Taki porgrubiony , że go widać podświetlany ? W jakim programie ? I jak ?
Z jakiej strony mogę darmowo ściągac akademiki do the sims 2 na studiach?
Jaki najlepszy program do zrobienia animacji komputerowej statku, żeby statek wyglądał jak prawdziwy i płynął ?
Jakich używacie programów. ?
Gdzie znajdę ładne akcje do AP?
Znacie jakieś strony internetowe, na których można przetłumaczyć związki frazeologiczne . ?? dam MAXA.. a może macie w domu taki słownik. jak tak to czy moglibyście przetłumaczyć mi co to znaczy ?? BYĆ NA DOBREJ DRODZE
Jak usunać tą ikonkę z facebooka ?
Gra ktoś w gre NightCLub city na Facebooku
Jak usunąć grę z facebooka ?
Jak zrobić znak euro?
Readon movie and radio player
Podoba ci się ta praca z Arsenalem ?
Jak wejść na komputer pomijając wpisywania hasła
Łatwy w obsłudze program do przerabiania zdjęć po polsku podawajcie linki proszę!!! Dla początkujących.
Facebook! Pomocy!
Czy w Photo Filtre można zrobić ładny nagłówek na bloga ?
Pomożecie mi ?
Czy ktoś chce nagłówek ?
Karta graficzna
O co chodzi?
Gdzie mogę znalezc Gify?
Mam problem ze sterownikami dzwięku :/
O co w tym chodzi ; o <facebook> ?
Za ile mogę kupić Iphona?
Czy podoba wam się moja strona o zjawiskach paranormalnych?
Jak ściągnąć gry na Iphone przez iTunesa? Wyjaśnijcie krok po kroku , bo tego juz nie czaje ;/
Jak zrobić w Power Poincie , tak by tekst był na obrazie?
Znacie jakies fajne triki do photsahopa?
Co to jest procesor?
Jak ć, żeby gifek zrobiony na Active GIF Creator 3.4 otwierał się w tym pliku?
Czy da się kasować z dysku cd.wybieram najlepszą odpowiedź.
Który klawisz na klawiaturze to klawisz Cmd (Command) ?
Objects w PhotoScape
Chciałabym zakładać strony internetowe dla firm itp. czy do tego potrzebny jest jakiś kurs i czy wszystkie programy html są darmowe?
Program do zdjec.
Czy są jakies kody albo haki do gry footballteam.pl?
Jakie są dobre programy do przerabiania zdjęć??(za naj dam max)???
Jak to zrobic w Photoshopie? [bez linków]
Czy jak ktoś usunie mnei z fejsa to widzę jego komentarze na profilu innej osobe którą oboje mileliśmy w znajomych ?
Dobre programy do robienia kolażu zdjęć
Dlaczego nie mogę zapraszać znajomych na facebooka ?! ;(
Czego Sie najbardziej Boisz
Skórki do windows xp
Jaką przeglądarkę polecacie ?
Chcę dać film na YouTube ale mam zły wormat filmu podajcie programy na zamiane pliku na MPEG4
Ładny nagłówek?
Jak zrobić przypinkę w gimpie?
Klucz produktu do assassins creed 2
Chodzi o facebook : )
Gracie w to na Facebook'u ?
Jak oceniacie . ? Praca
Jak zmniejszyć rozmiar obrazka?
Microsoft ! . Daję naaj . ; ]] Pomocy ! .
Co to jest grafika rastrowa?
Podaj link skąd będę mogła ściągnąć darmowego gimpa ?
Czy mozna IP?
Jak zmienic format pliku wideo?
Ładny ten rysunek ?
Czy za założenie konta na pobieraczek.pl sie płaci ?
Pasz może PhotoFiltr Studio?
Kto mi pomoże?? dostanie max.! ;] ;p
Pomożesz ?..błaagam.
O CO CHODZI Z ACTA ?
Jakim programem moge dodać serduszko lub buziaka do zdjęcia ?
Za bitcomet sie placi ?
Masz facebooka?
Prosze jak ktos wie to niech napisze dam najj... .Za ile moge wejsc na shoutbox'a jezeli zostalam zabanowana.
Czy jest jakiś programik komputerowy, żeby mogło się wkleić di jakiegoś filmu swoje napisy lub dubbing???
Jak zrobić taki efekt ;>?
Pomocy ! proszę o dużo pomysłów ... ;/
Od którego roku życia można być na Facebooku? (błagam odpiszcie)
Napiszcie mi coś o facebooku
Prosze o zaprojektowanie freestyle footballera
Znasz 15 wad internetu?
Informatyka - jesteście w stanie mi pomóc?
Chce sie ktoś połączyć na facebooku?
Jak to zrobic facebook ?
Dajcie jakieś fajne zdjęcia chłopaków nieznanych?
Co zrobić ?
DWÓCH ORGANIZATORÓW WYDARZENIA NA FACEBOOKU
Jak Zmniejszyć wielkośc rysunku na paintcie ?
Jak na facebook.pl założyć grupę?
GRAM W THE SIMS3 CHCE WPISAĆ KOT TO NACISKAM (CTRL,SHIFT,C)I MI SIĘ BLOKUJE EKRAN I MUSZE NACISKNĄĆ(ESC)
Praca na fb
Jak złamać hasło do komputera nie zmieniajac go ?
Pmysl na fajny status na Faceboku
Potrzebuję waszej pomocy!
Jakie są fajne programy graficzne do ściągmnięcia za darmo ? cos podobnego do Picasa3
Gracie w gry na facebooku?
CorelDRAW x5 ?
Pasek narzędzi mi się przestawił co robić..?
Jak sięrobi Button?
Co można robić na facebooku ?
Jaką polecacie mi kartę graficzną? By miała dobrą pamięć i w ogule by była dobra
Czas w Ice Tower
Jak wkleić do pytania (ankiety) obrazek, ale tak żeby odrazu go było widać a nie z napisem"link"?
Co to jest Jump Gear na facebooku
The sims 2 .,....
Jak stworzyć obraz płyty z plików na komputerze
Jak zmiania się szablony projektów?
Dlaczego facebook mi się tak strasznie zacina ?
Usuwanie plików.!!!!!
Pomocy Karta?
Jak prefesjonalnie opracować faviconę? (małe rozdzielczości)
JAk w grze Monster World na Facebooku można zwolinć podlewacza?
W jakim programie ładnie przerabia się zdjęcia?
Informatyka!!!!! pomocy zadanie domowe mam zrobic gifa w paincie i w jakims programie to zrobic zeby sie ruszało nie wiecie w jakim?
Jaki znacie podobny program?
Co ja zrobiłam z tymi ikonami? oO
Jak zdobyć archiwum czatu facebooka?
Czy mogę wyłączyć kompa, gdy na Aresie sciagają mi się filmy ??
Czy na facebooku można miec fikcyjne konta?
Jak zabezpieczyć folder hasłem? Dam 10
Jakie formaty pliko obsługuje program PIVOT
Zadanie Domowe -> Religia ;-) Proosze, pomóżciee ;-* Mam to na jutroo !. ;|| ;((
Jak grać z kimś przez skypa?
Powiedzcie mi czy to czarnobiale zdjecie jest fotomontazem
MakeUp Pilot Triali gimp2 robić makijaż ? dam n a j
Przez jaki program da się podgłosić film?
Jak dodać nowy slajd w PowerPoincie 2007?
Jak sie gra w ta grę ?
Co to za efekt ?
Jak usunąć program antywirusowy avast ?
POLECAM darmowe premiumy do gier TIBIA METIN SILKROAD WOW AION ITD za punkty warto zobaczyć
Czy gra Second Life jest płatna?
Siema. Ocenicie sygnature <Mutu>?
Ej kto mi zrobi nagłówek na bloga ? proszę pomocy ! ;)
Co możemy robić , jak tak sie czuje . ?
Wiesz jak to się robi w gimp2?
Czy można odbierać TVN przez Internet?
Jka mam zmniejszyć fotę która chce stawić na nk?
Co to plik
Na jakiej stronie mogę przerobić moje zdjęcia, tak aby były na nich serduszka?
Jak przeżucić foty z iPhona na fejsa?
Nudzi mi sie więc przerabiam fotki :)
Jak można przerobić fotkę na picasa 3 tak żeby była czarnobiała a w jednym miejscu miała kolor ?
Czy on jest prawdziwy?
Skąd w kilka minut i za darmo moge sciagna Worda? n a j . !
Co zrobić żeby działało THE LOL CAM PHOTOS ? bo mi nie działa , mam laptopa ASUS , i kamerke wbudowaną w niego , a jak robię zdjęcia na the lol cam photos to jest albo snieg , i mnie tam poprostu nie ma . prosze , pomozcie ! ;*
Czy opłaci się kupić PSP?
Co mogę zobić ?
Co to jest gildia w Zielonym Imperium?
Gadu na telefon !!!
Jak to sie robi?
Jak na facebooku wejść w listę "stron", które można lubieć (np. Lady Gaga, Real Madryt) ?
Ocenisz sygne? ;d
Czy zancie jakieś fajne stronki z zdjęciami gwiazd ???
Czy da rade zrobić w gimpie czerwone usta a czarno białe tło (będzie naj) ?
Czym się różni wirus od?
Czy Emsisoft Anti-Malware 60.0.40 morze byc zainstalowany z avastem fre 6.0.1289 albo z avast pro?
Mam pYtanie mam stary komputer bo ten lepszy mam w naprawie i potrzebuje do niego sterowników dzwieku podajcie mi linki gdzie moge je sciągnąc ?
Mam problem z facebookiem.Jak chcę dodać zdjęcia to one są krzywe , w złą stronę , na odwrót .Co robić?.:P
Pomożecie , chodzi o taką strone ?
Jak zrobić skórkę samodzielnie na gg
Czy jest instrukcja, spol do adobe after effects cs4?
Jak odkodować plik Worda?
Podajcie mi kod seryjnydo simsów 3 dam naj !!!!
Jak wywalić kogoś z klubu? :p
Simsyy 3... ???
Jak na komputerze otworzyć płytę Meteora Linkin Parku?
Jak ściągnąć Simlocka?
Jak usunąć faceboka?
Gdzie jest w kompie "panel sterowania" ?
Jak się wstawia linki ze stornami w postach na facebooku?
Jakie masz Simsy ? ^^
Mount&Blade Warband czy istnieje przycisk to przyśpieszenia prędkości gry na mapie.?
Mam problem pomozecie?
Jak mam zeskanować tekst na kompa?
Co to za czcionka?
Podaj mi link na twojego facebooka ?
Pytanie do znawców CnC
Potrzebuję tło na photobloga
Czy napisałybyście ?
Pomocy !
Foty z Czarodzieje z Wawerly Place i Hannah Montana 11! PLISS
Który program masz?
Pomóżcie. Muszę wymyślić żartobliwy post na fejsa ? !
Jak zwiększa się ..?
Komp mi się non stop aktualizuje?
Przerabianie fotek?
Jak zmienić myszkę (nie na profilu, tylko w komputerze :D)?
Ile kosztuje komputer z danymi:Windows XP - service pack4 Intel Core 3 Quad 3.0 GHz lub AMD Phenom X4.1 GHz 4GB RAM (XP) 600 GB miejsca na dysku twardym * nVidia GeForce 9400 lub ATI Radeon HD4700 (1.12 gb)
Robię avki. Chcesz?
Ile kosztuje IPad2?
'' Który komputer ? Pomóż !
Ocenisz pracę <Live>?
Czy wiesz może: ??
Kto wie???? wazne!!
Wyjaśnij, co to jest częstotliwość (Hz).
Macie Facebooka?
Obrobka zdjec?
Kto zna Fajny program i odrazu strone z programami do przerabiania Zdjęć Bezpłatne które macie?
Jak sprawdzic trzawrz goscia z koparki z zapisu kamery przemsyłowej(niska jakosc)
Co sądzicie o laptopie Asus K50IJ-SX003A ?
Czy uważacie, że plusem facebooka jest to, że nie zmienia wyglądu itp.?
Proszę pomóżcie ściągnołem metina i jak włanczam skrót to wszystko się włanczą na stronie głownej jest żółta tabelka i wybieram serwer i ch1 i pisze proces logowania trwa i nic wię
Co to jest to całe Mój najlepszy Zwolenników ?
Jak powiększyc napisy ?
Ile można mieć na fejsbuku znajomych których się nie zna?
Jak podzielić film na części?
Tusz czarny włożyć do ciemnozielonego bolca czy jasnozielonego bolca w drukarce?
O co chodzi z tym autostartem?;/
Jak wystawia się przedmioty na allegro?
Czy można zmniejszyć wielkość filmiku?
Wykrywacz kamieni metin?
Jak oczyścić dysk C?
Jak się zalogować do firstclass.com.pl?
Częściej korzystasz z Facebooka czy z NK?
Dlaczego na facebooku rozsuneły mi się napisy i ikonki przykładowo wiadomości gry i tak dalej te koło loginu?
Jak imasz poziom na farmville ?
Bardzo wolno chodzi mi moviestarplanet
Podajcie stronki z darmowymi dodatkami do sims 2 np ubrania meble
Czy podoba Ci się mój blog?
Czy to dobry sprzęt? ;p
Kto mi poda kody do stronki html?
Znacie jakąś super stronkę??
Jak usunąć ścianę w The sims social na facebooku?
Pomoże ktoś?
DA MI KTOŚ PLIS !
Pomożesz? prosze.:)
Grasz w gry na facebooku?
Pytanie dla tych co bawią się z pcxs2?
Co to jest ten Facebook?
Jaki jest cd key do nfs shift?
Dlaczego enter nie działa ?!
Jak odwrucic film?
W laptopie mi nie idzie ekran czemu?
The Sims 2
Jak dodaje się "linki" na facebook .?
Mam pytanie.
Znacie jakieś strony internetowe które czytają teksty po polsku?
Czy w IPadzie można zakładać foldery jak w kompie?
Czy ktoś mógłby mi założyć?
Wkurzają was ankiety na Fejsie ?
Znacie jakieś fajne strony internetowe gdzie można porobić fajne rzeczy
Da się usunąć konto z poberaczka?
Problem z instalacją ?
Pytanko dla dziewczyn!
Z kąd moge pobrac Polskich komentatorów do FIFA 2005
Dlaczego nie chcę mi się zapisać proxy?
Jak usunąć z faceboka "ulubione"?.
Czy po zainstalowaniu gry Simsy 3 one będą chodziły bez płyty czy z płytą tak jak w simsach 2?
Jak zrobić pytania na facebooku ?
JAK SIEDODAJE ZDJĘCIE?
Znacie taki pasek po polsku?
Umie ktoś grafikę komputerową ? ;d
Jak zainstalować spolszczenie do Zoo Tycoon 2?
Jaki jest najlepszy Antywirus w wersji darmowej ?
Co leprze Ati radeon hd2600PRO czy GeForce 220gt
Jak wgrać te brushe ?
Jak jesteś zapisana/-y na facebooku ? ;D
Jak się nagrywa filmy w aparacie cyfrowym model BenQ DCE1050t?
Co zrobić z kolorami w Photoshopie?
Yyyyyy facebook.. pomożesz?
Co to ma znaczyć?
Kto przerobi mi 12 tapet tak żeby nie było efektu wodnego? Dam za to 10 n.aj ; )
Jak zrobić button w PhotoFiltre ??
Jak zrobić nad literą "a" kreskę?
Czy znacie jakas fajna gre ? ;)))
Jak usunac e-maila na interia.pl?
Gdzie moge znalezc strony z..??
Praca z Evan Bournem ocenisz ?
POdaie tutuły jakis fajnych nutk co są na topie./ proszę.
Czy na facebooku da sie sprawdzic kto ci podgladał (jesli ten ktos ma konto)
Mam jakiś nowy profil na Facebooku co zrobić żeby przywrócić stare opcje?
Ile dostałeś/aś najwięcej komentarzy na nk?
Czy ktoś pamięta taki blog?
Skąd moge pobrać jakieś dodatki do Virtual DJ 5.2
Która karta graficzna lepsza ?
Jak powiększyć gumkę w paint ???
Ocenisz prackę, mimo woli? <Ezio>
Co zrobić żeby komputer mi się tak nie zacinał?
Jak uruchomić własny serwer CoD 4 z modem?
Jest taka gra canter strike 1.6 wlanczam daje new game server map wybieram np 747 laduje sie i gram sam a kiedys gralem z ludzmi help
Poszukuje Grafika
Wirus blokuje mi wszystkie str. z antywirusem do pobrania! co robić?
Co zrobić, haker mi się włamał?
Chcę zgrać gre na płytę w Nero Express Jaką opcję musze wybrac?
Która Sygnatura Jest Lepsza?
Jak za darmo ściągnąć z kompa piosenki lub tapety na komórkę?
Jak wgrać piosenki na mp3 samsung YP-U3Jz ?
Kto ma stronke z crackiem do F1 challenge 2008
Ile trwa reset komputera?
Czy ktoś wie jak podmieniać samochody w gta vc?
Znowu karta dźwiękowa ;/
Pytanie o facebook.
Na jakim dodawaniu obrazów pujdzie format psd?
Sterowniki do kamery canyon CNR-WCAM43SP???
Jaki komputer lepiej kupić?
Szukam spolszczenia do adobe photoschop 7.0 ... podajcie stronke ;***
Jeżeli usunę kogoś z kontaktów, to on zostanie o tym powiadomiony?
Szukam osoby ktora zna sie na malym hakingu ;)
Co napisać na forum w rubryce "skąd"? Zależy mi na oryginalności i tajemniczości. :)
Od kiedy masz facebooka ? ;d
Kto ma Fejsbuka ? heeelp ; d
Jesteś za czy przeciw wprowadzenu ACTA ?
Jak wstawić film ?
Znacie jakis program który odgadnie hasło
Czy warto kupić chiński tablet?
Skąd mogę pobrać program Easy Video Splitter?
Co do zdjęć?
Karta graficzna/muzyczna
Jak zmienić szkołę na facebooku? tzn. dodać rocznik bo wychodzi mi że ja już skończyłam szkołę
Da ktoś link do takiego programu...
Dlaczego jak ... (POMOCY)...(PROSZĘ)
Zmiana formatu filmu z MP4?
Waszym zdaniem jaka gra na play station2 jest lepsza?
Jak wejść w tą grę, aby w nią zagrać ?.
Jak sie robi takie np.serduszka,kwiatki na klawiaturze?Potrzebny jest jakis program?
Świat według Kiepskich...
Znacie jakąś stronę, na której są ciemne desenie do gimp-a ?
Mam takie Pytanie jak nazywa sie ta dziewczyna
Zadanie z Infy... Pomożecie .?
Mikrofon Vista
Jak sie usuwa konto z facebook ?
Jak sciągnąłem wygaszacz z internetu to gdzie on się znajduje na komputerze?
Ile prowizji pobierają na allegro
Gdzie moge ogladac filmy w necie?
Masz grę Chicken Inwaders2?
Który antywirus lepszy?
Jak to możliwe, że na moje konto na FB ktoś zalogował się z Dallas?
Macie konto na facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Program logomocja
Kto by mi zrobił emblemat ?
Jaki jest link bezpośredni do tego obrazka?
Kody na monety do Zielonego Imperium!dajee naj !
Bardzo ważne?!! klawiatura
Kak podczepić hiperłącze pod tekst?
Konkurs naj nick ! Zgłaszać się
Co lepsze mac czy i pad?
Gdy włączam gre horzez pisze mi out of range?
Jak przeczytać w internecie księżyc w nowiu ?
Mam problem z routerem (?)
Lubicie GTA?
Jak wrzucić zdięcia na kompa???
Jak sie odejmuje w Microsoft Office Excel 2007?
Zaprosiłem na facebooku koleżankę z zagranicy. Ona zaakceptowała zaproszenie, ale nie mam jej w znajomych. Co robić?
Jeżeli robię pracę i zapisuję ja w power point 2007 w trybie zgodnosci z point 2003, to ile mogę stracic?
Czy są jakieś kopie zapasowe w MovieMakerze?
Ktos mi się wkradł na facebook'a
Prosze odpowiesz <zajmie chwile> ?
Jak umieścić zdjęcie w Google Grafika ?
Prezentacja ;D Łatwe pytankoo ;)
Wiecie gdzie w internecie mogę za darmo ściągnąć dodatki do the sims 2?tylko żeby działały bez płyty:)
Prezentacja , pomocy ?!
Jak skasować pliki na zawsze z pamięci komputera .?
Kto Mi Obrobi Zdjęcie ? wynagrodze. : ]
Czemu nie pokazują mi się na pulpicie ikonki ?
Gdzie są związki na facebooku? jak mam kogos zaprosic do związku? bo nie moge tego znaleźć
Skąd wziąć obrazki tego typu ? :
Jak zrobić ruchomu avatar?
Chodzi o Facebook..! Pomocy .!
Jak to zrobić
Kto na stardoll chce niektóre darmowe DKNY ?
Jak przerobic avek ?
Udostepnisz tego kwejka?
Jest dobry dorysowania?
What is Love's summer tip?
Jak się robi prezentację w Microsoft Word?
Jak Zkopiować Zdjęcie ze strony Photoblog.pl ?
Dlaczego tak się dzieję? :(
Jak w picassa 3 zrobić żółte tło na zdjęciu? Help!
Jak mogę usunąc konta z kontroli rodzicielskiej?Brat cos namieszal i jest ich az 4! Prosze .. lepszą odpowiedz ;]
Jezeli na płyte Cd nagram prezentacje( robiłam w power-poincie 2007) to mi sie otworzyc na innym komuterze?
Ej, jak założyć album na facebooku?
Dla ekspertów od Excela! Jak obliczyć na Excelu kiedy będę miała 5000 dni?
Microsoft powerpoint powerpoint
Jak zapisać zdjęcie w photo toolkit?
Ktoś ma pełną wersje Ivona jęśli tak i mi wyśle jako pierwszy to dam mu najlepszą odpowiedz !!!!!!!!!!!!!
Dlaczego nie działają mi kody do gta san andreas ?
Jak to ustawić na facebooku?
Jak przegrać orginalną grę na czystą płytkę.?
Jak usnąć?>
Jak zrobić ukryte strony w Strony Gratis?
Ile GHz ma wasz procesor?
Zna ktoś strony z WYCIĘTYMI renderami z anime?
Którego ipoda Apple się bardziej opłaca kupić ?
Jak przesłac e-mailem ebooka?
Jak zmienić rozdzielczość pulpitu na laptopie?
Jak mam zablokować, na komputerze?
Jakie są fajne darmowe antywirusy ?
Co się dzieje z facebookiem?
Czy znacie jakieś stronki??
Przerobić komuś footkę?.
Jak zrobić w photoshopie tło? z czego korzystać?
Jak to odblokować ?
Facebook!;) pomożecie?
Dzielenie plikow na patry wRar
O co chodzi z tym na facebooku?
Jak zrobic taki napis ?
The Sims 2 czy 3.? Co lepiej se kupić.?
Jak pod Windows 7 dostać się do sekcji bezpieczeństwa w XAMPP ?
Odpowiedźcieee . prooszee. ;)
Jan nakładać napisy na video w programe Ulead VideoStudio?
Jak mogę wykasować te linki w pasku strony?Bo ich tam jest dużo a to komp brata i on wchodzil na p o r n o i żeby nie bylo że ja...Prosze a del nie pomaga bo jest wtedy ich coraz wiecej i wiecej.....
Jak założyć stronke taką jak np.nasza-klasa?
Czy isteniej hack na kopiowanie broni ? Jak sie nazywa ? Gdzie mozna sciagnąc ?
Kiedy zniknie nk, facebook, gg, i tp. ?
Znacie jakiś program do powiększania zdjęć?
Co sądzicie na temat tej pracy?(wrestling)
Czy mam sie przejmowac na stronach internetowych wypowiedziami ludzmi co pisza?o mnie o tym ze nie umiem sie wypowiadac itp.?
Co to znaczy? bo teraz dużo ludzi dodaje coś w tym stylu: 38/39 cm 5-10 min prosze pomozcie i +5
Dlaczego mi podczas pobierania Photoscape wyskakuje że .plik tego typu może uszkodzić komp. ?
Jak zrobic filmik z muzyką w tle w Windows Movie Maker .?
Jakie znacie dobre antywirusy??
W jakim programie odtworzyc plik MKV?
Jak się wchodzi na mój prof na facebooku to odrazu wyskakuje info zamiast tablicy, a czemu nie tablica jak u każdego, jak to zmienić?
Jaki mam sobie dac obrazek na GG ?
Jak to zrobić w PowerPoint 2007?
Jak nazywa się osoba robiąca gry komputerowe ?
Dlaczego tak sie dziejie?
Gdzie znaleźć klucz do uruchomienia Corel Paint Shop Pro Photo X2 czy jakoś tak :) ?
Macie program IPLA ? Bardzo zalęzy mi na odpowiedzi. Jak tak to czy są tam jakieś wirusy ? Albo limit ?
Czy opłaca się ściągnąć Daz 3D Studio?
Kto ma program antywirusowy norton?. Wynagrodze:)
Potrzebuję kodeki do programu Media Player Classic.
Wolicie spotkania Facebook to Facebook czy Face to Face.?
Co powinien umieć początkujący informatyk..?
Znikające powiadomienia w boxie po prawej stronie
Czemu mi niedziała farmville ?
Facebook czy Nasza Klasa?
Jak dodać filmik na fb?
Facebook, pomozesz ?
Jak na facebooku moge przenieść jakieś zdjęćie do innego albumu!
Jaki obrazek wstawic na facebook?
Jak się robi literki typu: ℓσℓ bo te to zkopiowałam ; p
Gimp po polsku ?
Kto korzysta z Infobota? ;) Ankieta.
Zadanie z iformatyki ;) ! pomóż .
Jak zapobiec odzyskaniu plików ?
Jak odzyskać usunięte zdjęcia z aparatu ?
Jakich zasad należy przestrzegać przy zapisie plików i folderów .. ?
Jak usunąć wirusa?
Jak pomniejszyć rozmiar obrazka (kb) i uniknąć tzw. tęczy?
Co wolicie nk czy fb?
Jak zrobić format PNG w djęciu ?
Kaspersky znaczy sie tamto konto zniknelo i na jego miejsce pojawilo sie nowe jak moge je odzyskac
Jak myslicie, ktory jest najladniejszy ?
Za ile sprzedałybyście mp4 Philips GoGear?
`Jaka fajna piosenkaa.?
Pomozcie dam 10 ptk
Czy ten trojan został usunięty?
Jak skompresować plik w WinRar ?
Jak sie usuwa albumy na facebooku ?. xD
Gdzie moge zrobić takom fotke?
DLACZEGO ZMIENIŁ MI SIĘ KOLOR OBRAZU? MMA TAKI BARZDIEJ FIOLETOWY I JAK NAPRAWIC TO?
Strasznie mnie krępują takie wiadomości co robić ?
Czy facebook jest lepszy od nk? ;p
Znacie jakieś strony z torrentami ??
Jaki jest najlepszy program inajłatwiejszy do tworzenia super logo ?
Kiedy jest się na facebooku bezczynnym?
Skąd ściągnę główną akcję 001 do PhotoShopa?
Help! za tydzień mam sprawdzian na info z logomocji...
Kto mi zrobi userbarsy ?
Jeśli zrobiłem sygnę w Gimp 2 , to jak mam ją wstawić na TinyPic ?
Ocenicie prace ? Edge
Co znaczy być online na facebooku?
Masz facebooka?
Dlaczego nie chce działać mi facebook? ciągle wyskakuje błąd połończenia:Df
Czy wiecie co się dzieje ? ;(
Co to jest witaminka i skąd ją mogę pobrać??
W jakich kolorach macie podkładkę pod mysz?
Dlaczego wyłącza mi się laptop??
Chcielibyście następna serię Czarodziejek?
Wiecie co już zablokowali ? ; o
Można otworzyć archiwum rozmów na czacie na facebook'u?
Dlaczego kiedy wchodzę na jakąś osobę, która NIE JEST w moich znajomych, to po pewnym czasie ona mi znika tak jakby nie miała fejsa? Wiem, że nie usunęła bo za jakiś czas znowu się pojawia. Czy to jakaś blokada?
Jak zdobyć 6 z informatyki ?
Czy na Facebooku można sprawdzić, kto oglądał mój profil?
Co zrobić z kompem?
Cze .. ocenicie sygne z Jinderem? .
Kod html [??]
Jak zlikwidować świecące się miejsca w GIMPIE? :)
Mam zadanie z informatyki dotyczące arkusza kalkulacyjnego w openoffice org.3 2
Help, informatyka 1 kl gim.
Cczy podoba ci sie mój rysunek?
Jaki najlepszy program do tworzenia grafiki oprócz AP ?
Jak zrobić przezroczyste tło w paint ?
Mam internet z TP i nie mogę połączyć się z nim przez wi-fi w laptopie pomocy?
Co zrobic jak obraz w monitorze odwrócił sie do góry nogami?
Proszę! Pomożecie? Ważne!
Czy to prawda ze hakerzy przejma facebooka?
Podoba Ci się ta osoba?
Jak ustawić tapetę na pulpit w komputerze?
Jakimi stronami sie posługujecie kiedy chcecie jakos fajnie przerobić obrazek dodać jakieś stampsy itp. ?
Gdzie można sprawdzić na Facebooku te 3 osoby które cię odwiedziły?
Jak zajerestrować sie zadarmo na wurm
POMOCY! umie ktoś to?
Proszę podać mi fotoshop online i bez rejestrowania się ?
Jak mOżna fajnie pis'SaĆ na kOmpie ?.
Kto gra w farmville na facebooku ?
Jak się usuwa grupę na fejsie ?